۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین نماز عید سعید قربان در مسجدالنبی(ص) قزوین اقامه می‌شود
کد خبر: ۳۵۸۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۱۸ ساعت: ۱۳:۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه در قزوین:

نماز عید سعید قربان در مسجدالنبی(ص) قزوین اقامه می‌شود

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه در قزوین از برگزاری نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله عابدینی در مسجدالنبی(ص) قزوین خبر داد.

نماز عید سعید قربان در مسجدالنبی(ص) قزوین اقامه می‌شود
علی شفیعی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از برگزاری نماز عید قربان به صورت یکپارچه در قزوین خبر داد و اظهار کرد: نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در صحن مسجدالنبی(ص) اقامه می‌شود.

وی افزود: نماز عید سعید قربان، صبح روز یکشنبه (۱۹ تیرماه) آغاز شده و  درب‌های مسجدالنبی(ص) از ساعت ۶ صبح به روی نمازگزاران باز می‌شود.

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه در قزوین تصریح کرد: قرائت دعای ندبه با نوای آقای سعید علی‌امیری در ساعت ۶ و نیم صبح و بیان احکام عید سعید قربان از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای پیش از قرائت نماز است که پس از آن هم خطبه‌های نماز عید قربان ایراد خواهد شد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه نماز عید قربان در فضای باز و صحن مسجدالنبی(ص) برگزار می‌شود اما مردم هم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شفیعی‌شاد در پایان بیان کرد: نماز عید قربان در مصلای نماز جمعه شهرستان‌های مختلف سطح استان به امامت ائمه جمعه شهرستان‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم مردم حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان