۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین اعزام بیش از ۴ هزار زائر قزوینی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره)
کد خبر: ۳۵۷۹۰۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۳/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین اعلام کرد

اعزام بیش از ۴ هزار زائر قزوینی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره)

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی گفت: بیش از ۴ هزار نفر از سطح استان قزوین در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در این مراسم حضور خواهند داشت.

اعزام بیش از ۴ هزار زائر قزوینی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره)
سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتمای صبح قزوین؛ اظهار کرد: اجرای مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) سه سال به دلیل همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با این ایام و دو سال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت تجمع در کشور با محدودیت‌هایی برگزار شد.

وی افزود: امسال با توجه به کنترل بیماری کرونا، شرایط برای حضور زائرین مهیا شده و سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل با حضور دوستداران و عاشقان ایشان برگزار می‌شود. 
 
جانشین فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: بیش از ۴ هزار نفر از سطح استان قزوین در مراسم بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سخنرانی مهم مقام معظم رهبری در این مراسم حضور خواهند داشت.
 
طاهرخانی بیان کرد: در راستای برگزاری این مراسم، جلسات متعددی در سطح استان و ملی برگزار شد و در همین زمینه قرارگاه شهید فهمیده شکل گرفته و مسیرها مشخص است.

جانشین فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: تمام برنامه‌ها در این راستا است که زائرین در شرایط مناسبی در مرقد امام خمینی(ره) حضور یابند و مسیرها به گونه‌ای باشد که ترافیک کمتری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بحث اعزام زائرین برعهده سپاه استان است، ابراز کرد: در استان قزوین هماهنگی لازم با مدیران اجرایی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفته که با توجه به شرایط حاکم و لزوم رعایت شرایط بهداشتی، تاکید فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین فراهم بودن کامل ملزومات برای حفظ سلامتی زائرین بدون هیچ مشکلی است.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان