۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین هفدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۷۵۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱۹ ساعت: ۱۵:۳۹ ↗ لینک کوتاه

همزمان با سراسر کشور؛

هفدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود

مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

هفدهمین دوره طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش صبح قزوین؛ مرحله اول آزمون هفدهمین دوره آزمون‌های طرح اعطای مدرک تخصصی  به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود.

‌‎محل برگزاری این آزمون در استان قزوین، به صورت متمرکز و در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا واقع در فلکه سوم شهرک کوثر جنب پارک گلبرگ، برگزار خواهد شد.

محمدی آهویی مسئول دارالقرآن‌الکریم استان در خصوص منابع این مرحله از آزمون اظهار کرد: در مرحله اول، از ترجمه‌های رایج قرآن کریم آزمون به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه 130 حافظ قرآن در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند، افزود: زمان دریافت کارت آزمون تا روز پنجشنبه مورخ ۲۲ اردیبهشت‌ماه خواهد بود و از شرکت کنندگان در اجزاء ۱۰ ، ۲۰ و کل قرآن کریم درخواست داریم تا زمان دریافت کارت آزمون خود را به ساعت و روزهای پایانی موکول نکنند.

وی همچنین ضمن تأکید بر مطالعه آیین نامه طرح ارزیابی گفت: لازم است حافظان آیین نامه‌ها را به دقت مطالعه نمایند تا در فرایند دوره با مشکل مواجه نشوند.

گفتنی است که آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و به صورت سراسری توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان