۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در قزوین
کد خبر: ۳۵۷۲۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۲/۱ ساعت: ۱۵:۲۲ ↗ لینک کوتاه

کارشناس هواشناسی استان قزوین خبر داد

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در قزوین

مهدی آخوندی گفت: بنا بر نقشه‌های هواشناسی برای امروز در برخی ساعات بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعدوبرق و وزش بادهای شدید لحظه‌ای و حتی در برخی مناطق احتمال ریزش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تگرگ در قزوین
مهدی آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، برای امروز با گذر امواج تراز میانی، شاهد افزایش ابر در منطقه خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در برخی ساعات بارش‌های رگباری، گاهی همراه با رعدوبرق، وزش بادهای شدید لحظه‌ای و حتی در برخی مناطق احتمال ریزش تگرگ نیز پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: برای فردا و پس فردا یعنی روزهای جمعه و شنبه، آسمانی صاف تا کمی ابری خواهیم داشت و‌پدیده غالب هم طی این مدت وزش بادهای شمالی خواهد بود.

آخوندی ادامه داد: از اواخر وقت یکشنبه هفته آینده به دلیل نزدیک شدن سامانه بارشی به استان در پاره‌ای از مناطق بارش‌های رگباری و گاهی همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: در شبانه روز گذشته سیردان و‌ کوهین با ۱۱ درجه و رازمیان با ۳۴ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دمای استان را داشته‌اند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت منفی ۱۱ تا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان