۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین طرح ضیافت الهی در ۲۶ بقعه مبارکه برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۶۸۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۱/۱۵ ساعت: ۱۳:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

طرح ضیافت الهی در ۲۶ بقعه مبارکه برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی گفت: طرح ضیافت الهی در ماه پر فضیلت رمضان از ۱۴ فروردین الی ۱۳ اردیبهشت در ۲۶ بقعه مبارکه استان برگزار می‌شود.

طرح ضیافت الهی در ۲۶ بقعه مبارکه برگزار می‌شود
حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در رابطه با ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح ضیافت الهی در ماه پر فضیلت رمضان از ۱۴ فروردین الی ۱۳ اردیبهشت در ۲۶ بقعه مبارکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: این طرح شامل خیمه معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره، جزءخوانی قرآن کریم و مناجات‌خوانی در بقاع متبرکه است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۲ مبلغ در ۲۶ پایگاه در این طرح همکاری می‌کنند که  ۲۰ مبلغ اعزامی از قم و ۱۲ مبلغ بومی استان هستند.

مجیدی بیان کرد: در کنار فعالیت‌های عبادی و تبلیغی مساجد و اماکن متبرکه در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های شاخصی چون بزرگداشت حضرت خدیجه(ع) با عنوان خدیجه مادر امت، میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مراسمات لیالی قدر در قالب طرح ضیافت الهی در سرتاسر استان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جلسات تفسیر، محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی، جزءخوانی را از دیگر برنامه‌های بقاع مبارکه در ایام ماه رمضان برشمرد و عنوان کرد: ۱۹ محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز کشوری در سطح استان برگزار خواهد شد.

مجیدی با بیان این‌که جلسات تفسیر قرآن در ایام ماه مبارک رمضان به‌صورت ویژه در مساجد استان تدارک دیده شده، ادامه داد: کرسی‌های تفسیر قرآن کریم نیز با اساتید تفسیر اعزامی از حوزه علمیه قم و حوزه‌های علمیه استان برپا می‌شود که مسجد جامع‌المهدی یکی از این محافل خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان یادآور شد: پویش قرار دوازدهم با هدف استفاده از ظرفیت خیرین و بقاع متبرکه برگزار می‌شود که در آن بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شده، علاوه بر آن برنامه‌ریزی جهت برپایی سفره‌های افطار ساده در بقاع متبرکه صورت گرفته که در صورت ثبات شرایط کرونایی در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ت/ ۲۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان