۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۶۳۸۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین خبرداد

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین/ بخشودگی جرائم دیرکرد امانت کتاب

 فاطمه محمدبیگی از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور خبر داد.

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان قزوین
فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با اشاره به عضویت رایگان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوراظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کد عضویت رایگان از ساعت یک بامداد روز ۱۷ اسفند سال جاری به مدت ۲۴ ساعت و تا روز ۱۹ اسفند از طریق پورتال کتابخانه‌های عمومی اقدام کنند.

وی افزود: در این راستا افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین کتابخانه محل زندگی خود مراجعه کنند و یا از طریق لینک http://libs.plib31.ir و انتخاب کتابخانه مدنظر نسبت به دریافت کد تخفیف اقدام کنند؛ البته کاربرانی که کد تخفیف فعال استفاده‌ نشده داشته باشند امکان دریافت کد جدید ندارند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین تصریح کرد: اعتبار کدها تا پایان سال جاری بوده و این تخفیف شامل هزینه صدور کارت که مبلغ هزار تومان است، نمی‌شود.

وی در پایان از بخشودگی جرایم دیرکرد کتاب خبر داد و گفت: جرایم دیرکرد کلیه اعضای کتابخانه‌های عمومی که نسبت به بازگرداندن منابع کتابخانه تا پایان سال 1400 اقدام کنند مورد بخشودگی قرار می‌گیرد؛ بنابراین از اعضا دعوت می‌شود با مراجعه به کتابخانه‌ها نسبت به بازگرداندن کتاب‌های امانت برده شده حتی از سال‌های گذشته، اقدام نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان