۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین توجه به الگوی پاسداری مسیر نجات‌بخش کشور است
کد خبر: ۳۵۶۳۵۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۰:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین:

توجه به الگوی پاسداری مسیر نجات‌بخش کشور است/ گفتمان حسینی باید در بین جوانان تبیین شود

عباس کاظمی با اشاره به ابعاد شخصیتی اباعبدالله که انسان ساز است، گفت: امروز در گام دوم انقلاب توجه به الگوی پاسداری به عنوان مسیر نجات بخش کشور از موانع و مشکلات موجود است.

توجه به الگوی پاسداری مسیر نجات‌بخش کشور است
عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: تمام روزهای این ماه با عظمت مانند عید مبارک و نامگذاری‌های آن حکیمانه است.

وی افزود: سیدالشهداء الگو و شاخص عملکرد انسان‌های مومنی است که در حوزه دین به دنبال انجام وظیفه هستند و این مسیر انسان را به سعادت معنوی می‌رساند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین بیان کرد: سیدالشهداء با حرکت در مسیر احیای دین و قرآن توانست آن را از انحراف قطعی نجات دهد؛ امروز نیز اگر مومنان به دنبال سعادت و رسیدن به اعتلای معنوی هستند طبیعی است که باید در این مسیر گام بردارند.

شخصیت اباعبدالله برای نسل جوان تبیین شود
کاظمی یادآور شد: امروز در گام دوم انقلاب توجه به الگوی پاسداری به عنوان مسیر نجات بخش کشور از موانع و مشکلات موجود است؛ اگر بتوانیم نگاه سیدالشهداء را در شئون مختلف زندگی و عرصه‌های اداره کشور و حکمرانی در حد میانی استفاده کنیم ترددی نیست که بر مشکلات فائق خواهیم آمد و مردم مسیر عزت و پیشرفت را طی خواهند کرد.

وی اذعان کرد: برای مقابله با هجمه‌های مختلف دشمن که غالبا انسان‌ها را به عرصه نابودی می‌کشاند نیز لازم است ابعاد و مشخصات الگویی سیدالشهداء تشریح شود.

این مسئول یادآور شد: در جریان بسیج دانشجویی و مجموعه فعالیت‌های آن تلاش شده گفتمان حسینی حاکم شود که نتیجه آن برگزاری دوره‌های فرهنگی مانند طرح ولایت و تربیت جوان ظلم ستیز و خدا باور است.

انتهای پیام/4006
 
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان