۰۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ یکشنبه

صبح قزوین سه تصویر معنادار از اوکراین
کد خبر: ۳۵۶۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۲/۷ ساعت: ۲۱:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سه تصویر معنادار از اوکراین

«اوکراین تنها کشوری در تاریخ بشر است که تسلیحات ‎هسته‌ای خود را با تضمین ‎آمریکا، ‎انگلیس و فدراسیون ‎روسیه، واگذار کرد در حالی که در سال ١٩٩۴ سومین قدرت هسته‌ای جهان بود. حالا که بمباران و کشته می‌شویم، این تضامین کجا هستند؟»

سه تصویر معنادار از اوکراین
 
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛محمد لسانی، کارشناس مسائل رسانه همزمان با پیشروی‌های ارتش روسیه به سمت پایتخت اوکراین و بی تحرکی این کشور، توئیتی را پیرامون چرایی وضع فعلی اوکراینی ها(ماجرای انهدام سلاح‌ها در دهه 90 میلادی) منتشر کرده و نوشته است: «سی سیلوی موشکی منهدم و ستاد فرماندهی موشکی اوکراین تبدیل به موزه برای گردشگران شد. حتی کروزها را قطعه قطعه کردند تا دپو نشود. مانده بود عکس یادگاری. ویلیام پری وزیر دفاع آمریکا در کنار وزرای روس و اوکراینی گل آفتابگردان کاشتند آن هم در سایت موشکی پروومایسک!»




قطعه قطعه کردن موشک های کروز


انفجار 30 سایت موشکی

سه روز پیش عضو فراکسیون همبستگی اروپایی در پارلمان اوکراین نوشت: «اوکراین تنها کشوری در تاریخ بشر است که تسلیحات ‎هسته‌ای خود را با تضمین ‎آمریکا، ‎انگلیس و فدراسیون ‎روسیه، واگذار کرد در حالی که در سال ١٩٩۴ سومین قدرت هسته‌ای جهان بود. حالا که بمباران و کشته می‌شویم، این تضامین کجا هستند؟»

 

انتهای پیام/1404
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان