۲۱/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ سه‌شنبه

صبح قزوین پر فالوورترین هنرمند ایرانی کیست؟
کد خبر: ۳۵۴۶۲۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۳ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

پر فالوورترین هنرمند ایرانی کیست؟

جذابیت‌های شبکه‌های اجتماعی و بیزینس‌های دنیای مجازی از یک سو حضور چهره‌های سرشناس از جمله بازیگران، ورزشکاران، سیاستمداران و... در این محیط و به خصوص نوع فعالیت‌شان در شبکه‌های اجتماعی مختلف موضوعی است که نظر بسیاری از کابران را به خود جلب کرده است.

پر فالوورترین هنرمند ایرانی کیست؟

به گزارش صبح قزوین؛ جذابیت‌های شبکه‌های اجتماعی و بیزینس‌های دنیای مجازی از یک سو حضور چهره‌های سرشناس از جمله بازیگران، ورزشکاران، سیاستمداران و... در این محیط و به خصوص نوع فعالیت‌شان در شبکه‌های اجتماعی مختلف موضوعی است که نظر بسیاری از کابران را به خود جلب کرده و معمولا تعداد فالوور، تعداد بازدید، تعداد لایک و ... نه تنها برای طرفداران چهره‌های سرشناس، که برای خودشان نیز دارای ارزش و اهمیت است طوری که با تحقیق و بررسی می توان دریافت برخی از این چهره‌های معروف فالوورهای میلیونی‌شان را از مسیر خریداری فالوور فیک به دست آورده‌اند و برخی هم از این مسیر به وسیله تبلیغات کسب درآمد می‌کنند.میزان فالوور و تعداد بازدید 16خواننده محبوب و معروف در شبکه‌های اجتماعی در 3 پست آخر به شرح ذیل است؛

1. محسن چاوشی: 3.9 میلیون

محسن+چاوشی

محسن چاوشی، خواننده مطرح، در صفحه اینستاگرامش در فضای مجازی 3.9 میلیون فالوور دارد و مجموع بازدید های 3 پست آخر او 1,906,48 است.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان