۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین ۱۵تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: ۳۵۱۲۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۱۳ ساعت: ۱۷:۵۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین خبر داد:

۱۵تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

یارکه سلخوری گفت: آخرین‌ مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین دوره جشنواره رسانه‌های دیجیتال سه‌شنبه ۱۵ تیرماه است.

۱۵تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام در جشنواره رسانه‌های دیجیتال

آرزو یارکه سلخوری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین،  با اشاره به برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال، اظهار کرد: دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال باهدف شناسایی و حمایت از برترین آثار و خدمات محتوایی رسانه‌های دیجیتال، تقویت جریان تولید محتوا متناسب با موضوعات موردنیاز کشور، حمایت از تولیدکنندگان محتوای دیجیتالی، ایجاد رقابت سالم میان فعالان و تقویت شبکه‌سازی برگزار می‌شود.

وی افزود: استان قزوین در حوزه سواد رسانه‌ای و فضای مجازی ظرفیت بالایی دارد، با توجه به این‌که جشنواره رسانه‌های دیجیتال به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مجازی کشور محسوب می‌شود از کلیه فعالان فضای مجازی و متخصصان حوزه سواد رسانه‌ای استان قزوین دعوت می‌شود تا در این جشنواره شرکت کنند.

نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین بیان کرد: روایت کرونا در فضای مجازی، انقلاب اسلامی و مقاومت با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی، خانواده و سبک زندگی، اقوام، فرهنگ ملی و گردشگری، مسجد و مناسک دینی، امید، تفریح و نشاط اجتماعی، سواد رسانه‌ای و زیست مجازی، حکمرانی و مدیریت فرهنگی، خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی ازجمله محورهای جشنواره است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با رعایت اصول و ارزش‌های فرهنگی کشور در محتوای اثر در قالب پویانمایی و هنرهای دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، محتوای دیجیتال، بازی‌های رایانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

سلخوری خاطرنشان کرد: تمام فرآیندهای جشنواره دوازدهم اعم از ثبت‌نام، دریافت آثار، داوری و انتخاب برگزیدگان به‌صورت مجازی و بر بستر سامانه پلتزار (شبکه تعاملی و توانمندسازی فعالان کسب‌وکارهای دیجیتال) انجام می‌شود.

نماینده انجمن سواد رسانه‌ای در استان قزوین یادآور شد: آثار باید از طریق سامانه platzaar.ir بارگذاری شوند درصورتی‌که حجم اثر ارسالی بیش از 100 مگابایت باشد باید اثر به‌صورت فیزیکی و به آدرس تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان مفتح، پلاک 76، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال ارسال شود.

وی یادآور شد: این جشنواره فرصت ویژه‌ای را برای فعالین فضای مجازی فراهم آورده و در تلاش است با حمایت از تولیدکنندگان آثار دیجیتال زمینه فعالیت آن‌ها را نیز هموار کند، آثار برتر در هر موضوع و قالب ضمن دریافت نشان سرآمد، 20 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد و علاوه بر آن می‌توانند از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز استفاده کنند.

سلخوری تأکید کرد: معرفی برگزیدگان دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی، ارائه حمایت و تسهیلات ویژه به کسب‌وکارهای فعال در حوزه فضای مجازی و ایجاد زمینه همکاری با کنسرسیوم‌ها و اتحادیه‌های مرتبط با فعالیت‌های فضای مجازی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره از جشنواره است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: 15 تیرماه آخرین‌مهلت ثبت‌نام در جشنواره است و مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با ایام عید غدیر در هفته اول مرداد سال جاری برگزار و طی مراسمی از برگزیدگان آن تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان