۲۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۵ پنج‌شنبه

صبح قزوین جشنواره طنز تئارسـتان در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۹۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱/۱۷ ساعت: ۱۱:۴۶ ↗ لینک کوتاه

به منظور پاسداشت مدافعان سلامت؛

جشنواره طنز تئارسـتان در قزوین برگزار می‌شود

جشنواره استانی طنز تئارسـتان به منظور پاسداشت مدافعان سلامت به همت حوزه هنری قزوین برگزار می‌شود.

جشنواره طنز تئارسـتان در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نخستین دوره جشنواره استانی طنز تئارسـتان (تئاتر+بیمارستان) به منظور ایجاد فضای نشاط در بیمارستان‌های درگیر با بیماری کرونا، تقویت گروه‌های نمایشی خیابانی، بسترسازی برای تولید آثار نمایشی شادی‌آور و جامه عمل پوشاندن به اهداف حوزه هنری برگزار می‌شود.

جشنواره تئارسـتان با هدف تقویت فعالیت‌های گروه‌های نمایش میدانی و خیابانی استان، تولید و اجرای آثار نمایشی طنز و شادی آور، شناسائی و بسترسازی برای بروز استعدادهای درخشان نمایشگران جوان در پنج محور اخلاق، خانواده، معضلات و مباحث اجتماعی و بیماری کرونا برگزار خواهد شد.


این رخداد فرهنگی و هنری با ماهیت تولیدی از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان‌های استان، ویژه پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت به اجرا در می‌آید.

در فراخوان جشنواره آمده است آثار می‌بایست کمتر از ۳۰ دقیقه باشد همچنین توجه به فرهنگ حائز اهمیت بوده و متون برگرفته از مستندات و خاطرات در اولویت است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان فرهنگی، مدافعان سلامت و صاحبان آثار؛ به اثر برگزیده، بازیگر برگزیده و کارگردان برگزیده هرکدام ۱۰میلیون ریال اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان