۲۴/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۶ جمعه

صبح قزوین مسابقه عکاسی "تحویل سال نو با شهدا" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۴۸۹۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ ساعت: ۱۰:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان:

مسابقه عکاسی "تحویل سال نو با شهدا" در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین گفت: همزمان با نوروز سال ۱۴۰۰، مسابقه عکاسی "تحویل سال نو با شهدا" در استان قزوین برگزار می‌شود.

مسابقه عکاسی "تحویل سال نو با شهدا" در قزوین برگزار می‌شود
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین اظهار کرد: نوروز۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان حضور و اجتماع در گلزار‌های شهدا نیست به همین دلیل مسابقه عکاسی «تحویل سال نو با شهدا» برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقه مردم شهیدپرور قزوین به ویژه خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر می‌توانند به پاس دلاورمردی‌ها و حماسه‌های ماندگار شهدا، سفره‌های هفت سین خود را مزین به تصاویر و آثار شهدا و عکسی از آن را به صورت فایل برای به شماره واتساپ ۰۹۰۵۸۸۳۱۴۰۷ ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به مشخصات عکس ارسالی، گفت: علاقه‌مندان تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا اقدام به تهیه و ارسال عکس مربوطه به همراه نام و نام‌خانوادگی، نسبت ایثارگری (در صورت وجود)، کد ملی، نام شهرستان و شماره تماس خود کنند.

وی در پایان گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) و جشن نیمه شعبان، به ۱۰نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد و همچنین تصاویر برتر برای استفاده علاقه‌مندان در وب‌سایت ایثار و نوید شاهد قزوین بارگذاری می‌شود.

انتهای پیام/7003
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان