۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین صبح قزوین به‌عنوان رسانه برتر در حوزه کرونا انتخاب شد/ درخشش خبرنگاران صبح قزوین
کد خبر: ۳۴۴۲۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۵/۲۸ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

در اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال؛

صبح قزوین به‌عنوان رسانه برتر در حوزه کرونا انتخاب شد/ درخشش خبرنگاران صبح قزوین

اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال با حضور برگزیدگان و مسئولین حوزه رسانه استان قزوین برگزار و از برگزیدگان تجلیل شد.

صبح قزوین به‌عنوان رسانه برتر در حوزه کرونا انتخاب شد/ درخشش خبرنگاران صبح قزوین

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ اختتامیه جشنواره سیمرغ‌های سپیدبال امروز(سه شنبه) با حضور برگزیدگان و مسئولین حوزه رسانه استان در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد.

در این جشنواره در بخش خبر سه نفر به طور مشترک مقام دوم و یک نفر نیز مقام اول را کسب کردند.

محسن حسین خانی از خبرگزاری پانا برای "کلاس شاد در دفتر سبز بهار" و با محوریت کرونا و امیدبخشی به جامعه، حنانه امیری از پایگاه خبری صبح قزوین برای "برشی از لحظات کاری کمک بهیار؛ روز اول کاری‌ام جنازه بیمار را تحویل گرفتم" با محوریت ایثار و جانفشانی پرسنل بهداشت و درمانی و زهرا محبی از پایگاه اطلاع رسانی ایثار و شهادت برای" مدافعان دیروز خاک و امروز سلامت، پشتیبانی بی ادعای جانبازان از جبهه سلامت" موفق به کسب مقام دوم شدند.

زینب محبی از پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد برای "جلوه‌هایی از ایثار اجتماعی کارمند خدمات شهری" نیز موفق به دریافت رتبه اول بخش خبر شد.

در بخش اینفوگرافی حسام عبداللهی با موضوع در خانه بمانیم موفق به کسب رتبه برتر شد و در بخش یادداشت و مقاله نیز دو نفر سوم، یک نفر دوم و یک نفر نیز به عنوان نفر اول برگزیده شدند.

الهام نظری از رسانه وقایع خبری برای "بی توجهی به عدالت زیستی با همه گیر شدن کرونا ویروس" و عادله محرابی از پیام شهر برای"زندگی را دوباره بنویس" موفق به کسب رتبه سوم شدند.

طاهره سادات موسوی از پایگاه خبری صبح قزوین برای "شوک کرونا روح دوباره‌ای به معنویت و همدلی دمید" موفق به کسب رتبه دوم شد.

آرش شایسته نیا از وقایع خبری برای"بحران کرونا و مدیریت رسانه‌ها" نیز رتبه اول را کسب کرد.

در بخش گزارش دو نفر رتبه سوم، یک نفر رتبه دوم و یک نفر نیز رتبه اول را کسب کردند. رضا اولادی از ایرنا برای" کرونا و خزان گردشگری قزوین در آستانه بهار" و میثم مالمیر چگینی از ایرنا برای" کرونا و تب اختلافات خانوادگی" موفق به کسب رتبه دوم شدند. معصومه امینی از فارس برای " روایت زوج پرستار در قلب بخش قرنطینه" رتبه دوم را کسب کرد. نسرین رحیمی از ایرنا برای "نارنجی پوشان شهر بی‌دفاع در برابر کرونا" موفق به کسب رتبه اول شد.

در بخش عکس خبری ابوالفضل سلیمانی از پانا برای "جلوه‌های عشق ایثار معلمی در طبیعت بکر آوج" رتبه سوم؛ علیرضا نصری از ایلنا برای " دعا خواندن پرستار بیمارستان بوعلی قزوین بر بالین بیماران کرونایی در شب قدر" رتبه دوم را کسب کردند. وحید بصیری از پایگاه خبری شاخص برای "مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در قزوین" رتبه اول را کسب کرد.

در بخش تیتر چهار نفر رتبه دوم و یک نفر رتبه اول را کسب کردند. جبار حسن علی پور از پانا برای "سالمند ۹۵ ساله بوئین زهرایی کرونا را زمین زد"؛ الهام نظری از وقایع خبری برای" کرونا و درد تنهایی"؛ آرش صالحی از روزنامه ولایت برای" آتش کرونا بر جان اقتصاد" و صادق چگینی از خبرگزاری بسیج برای" ۲۵ اسفند، ماسک‌هایی که برداشته شد" به طور مشترک موفق به کسب رتبه دوم شدند. محسن حسین خانی از پانا نیز برای" کلاس شاد بر دفتر سبز بهار" رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

در بخش کلیپ جابر خرم نیا از فارس برای" وقتی هوای بیمارستان بارانی می‌شود، ای حرمت ملجا درماندگان" رتبه سوم؛ سید مصطفی جعفری از ایلنا برای" گزارش میدانی بیکاری کارگران فصلی قزوین" رتبه دوم و عباس افشار از خبرگزاری حوزه علمیه برای "زائر خدمت" موفق به کسب رتبه اول شد.

همچنین سه مجموعه خبری صبح قزوین و ایرنا و تسنیم به عنوان خبرگزاری‌های برتر در حوزه کرونا برگزیده شدند.

گفتنی است؛ در مجموع ۷۶ خبرنگار شامل ۴۳ آقا و ۳۳ خانم از ۲۳ رسانه استان در جشنواره شرکت کرده و ۲۳۶ اثر ارسال شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و علوم پزشکی نیز حامیان مالی این جشنواره بودند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان