۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین برنامه‌های شبکه قزوین به مناسبت «روز ازدواج»
کد خبر: ۳۴۳۶۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۴/۳۱ ساعت: ۱۳:۵۳ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای قزوین اعلام کرد

برنامه‌های شبکه قزوین به مناسبت «روز ازدواج»

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در ویژه برنامه «طوبی» زندگی مشترک زوج جوان قزوینی آغاز خواهد شد.

برنامه‌های شبکه قزوین به مناسبت «روز ازدواج»

حسن اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در ویژه برنامه «طوبی» زندگی مشترک زوج جوان قزوینی آغاز خواهد شد.

وی گفت: این ویژه برنامه با هدف معرفی سیره و روش علوی در مقوله ازدواج، ترویج ازدواج آسان و فرهنگسازی چگونگی مقابله با ویروس کرونا از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین تصریح کرد: رویکرد این ویژه برنامه معرفی زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی یک ازدواج موفق و آسان است که از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: ویژه برنامه «طوبی» علاوه بر حضور زوج جوان برای آغاز زندگی مشترک شامل بخش‌های مختلفی همچون ارتباط مستقیم با بیمارستان‌های سطح استان برای اطلاع از وضعیت بیماران کرونایی، مولودی خوانی، نغمه‌های مذهبی، شعر، گفتگوی کارشناسی و مصاحبه مردمی است.

اکبری بیان کرد: این ویژه برنامه سه شنبه شب ساعت 21 به تهیه کنندگی حجت الاسلام مهدی احمدی، کارگردانی کیانوش بهاروند، نویسندگی ربانی و اجرای حجت الاسلام محمدی به مدت 60 دقیقه از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی در پایان گفت: رادیو قزوین هم در برنامه‌های روزانه و شبانه خود شامل زندگی سلام، کلبه مهر، در مسیر بندگی، چکامه، تیک تاک، دیماج و گرده مله همراه با بخش‌های متنوعی همچون اطلاع رسانی برنامه‌های فرهنگی در سطح استان به مناسبت روز ازدواج از طریق ارتباط تلفنی با مسئولین، گفتگو با مردم با هدف ترویج فرهنگ ازدواج به سبک اسلامی، ایرانی و تشکیل خانواده سالم، آشناسازی مخاطبان با گوشه‌هایی از سبک زندگی مشترک حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) و ترغیب خانواده‌ها به برگزاری آسان ازدواج فرزندان و بررسی آسیب‌های سختگیری‌های نابجا در ازدواج میهمان شنوندگان خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان