۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین امنیت جهانی با محوریت امام زمان(عج) تحقق می‌یابد
کد خبر: ۳۴۲۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۹/۳/۲۷ ساعت: ۱۳:۵۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

امنیت جهانی با محوریت امام زمان(عج) تحقق می‌یابد

امام جمعه قزوین در برنامه زنده تلویزیونی تا آسمان گفت: امنیت جهانی با محوریت امام زمان(عج) تحقق می‌یابد.

امنیت جهانی با محوریت امام زمان(عج) تحقق می‌یابد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امروز(سه‌شنبه) در برنامه زنده تلویزیونی تا آسمان که از شبکه سراسری شما و شبکه استانی قزوین به روی آنتن می‌رود، در خصوص دوران ظهور امام زمان(عج) اظهار کرد: پس از ظهور امام زمان(عج) تمام زیبایی‌های دین برای مردم جلوه‌گر می‌شود.

وی تصریح کرد: 313 نفری که گفته شده از یاران امام زمان(عج) هستند، در حقیقت 313 رهبر، مدیر، مدبر، اهل معرفت و ولایت هستند و اینها خدمت امام زمان(عج) قرار می‌گیرند و کار جامعه با صداقت، جوانمردی، تقوا و دانش پیش می‌رود و جامعه‌ای کاملاً مطلوب و ایده‌آل خواهد بود.

امام جمعه قزوین در خصوص مطرح شدن نام امام زمان(عج) در احادیث بیان کرد: رسول خدا(ص) نام تمام ائمه اطهار(ع) را مطرح فرموده‌اند و وقتی به امام زمان(عج) می‌رسند می‌فرمایند این فرزندم غیبت طولانی دارد، به طوری که به خاطر غیبت طولانی برخی به حضور و وجود ایشان شک می‌کنند، غیر از کسانی که ایمان و تقوا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: رسول خدا(ص) می‌فرمایند غیبت فرزندم مانند پنهان شدن خورشید در پشت ابر است و روشنایی و نور ایشان به مردم می‌رسد چرا که قلب عالم هستی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: طبق آیات شریفه قرآن کریم اگر مردم اهل ایمان و تقوا شوند، فرج نزدیک شده و خدای متعال برکات آسمانی و ملکوتی خود که همان درک عمیق قرآن و فرمایشات اهل بیت(ع) است را بر مردم نازل می‌کند.

عابدینی به حدیثی از امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: حضرت فراگیر شدن ظلم و قساوت قلب را از نشانه‌های ظهور معرفی کرده‌اند و امروز نیز مشاهده می‌کنیم ظلم‌هایی که در جهان صورت می‌گیرد، مصداق قساوت و ظلم جهانی است.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: امام زمان(ع) فرموده امنیت جهانی با محوریت من اتفاق می‌افتد و امروز نیز مشاهده می‌کنیم غیر از این چاره‌ای وجود ندارد و باید بستر سازی کنیم تا ظهور محقق شود.

وی افزود: امام زمان(عج) منجی عالم بشریت است و به همین خاطر امنیت و عدالتی که ایشان به ارمغان می‌آورند نیز جهانی بوده و همه بشریت را در بر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: صداقت و راستی زیباترین جلوه‌های ایمان و تقواست و انسانیت را در قاب صداقت تماشا می‌کنیم. رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) مصداقی از این صداقت هستند و قرآن نیز تأکید کرده است که با صادقان همراه باشید.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان