۲۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۹ دوشنبه

صبح قزوین خبرنگاران گردان آماده به‌کار در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستند
کد خبر: ۳۳۷۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۷/۱ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

خبرنگاران گردان آماده به‌کار در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: خبرنگاران یگان و گردان آماده به کار در جنگ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی هستند و رسالت سنگینی در این حوزه برعهده دارند.

خبرنگاران گردان آماده به‌کار در جنگ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از حماسه آفرینی پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین دیداری با امیر پیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ظهر امروز(دوشنبه) در دفتر این اداره کل با حضور اصحاب رسانه قزوین برگزار شد.

محمد کشاورز در ابتدای این جلسه اظهار کرد: اصحاب رسانه پیشتاز جبهه جنگ نرم هستند و همانگونه که رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس در منطقه نظامی از دستاوردهای انقلاب دفاع کردند خبرنگاران یگان و گردان آماده به کار در جنگ اقتصادی و سیاسی و فرهنگی هستند.

وی افزود: رسالت و وظیفه بسیج رسانه در دو بعد جریان سازی موضوعات انقلاب و ارزش‌های انقلاب و کادرسازی در عرصه رسانه و بصیرت افزایی است که برنامه "دفاع همچنان باقیست" در این راستا با حضور مسئولان برجسته کشور برگزار می‌شود.

انتقال معنویت و شعور دفاع مقدس به نسل جوان ضروری است

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ابراز کرد: در حوزه مذهبی برنامه اخلاق رسانه ای با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و آیت الله اسلامی عضو خبرگان رهبری به صورت مستمر طی سال برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برنامه دیگر بسیج رسانه این است که به مناسبت‌های مختلف خدمت مدیران مختلف استان می‌رسد تا علاوه بر خداقوت گویی به مدیران عزیز، گزارش کاری از عملکرد آن دستگاه ارائه دهند.

کشاورز بیان کرد: در اکثر موضوعات فرهنگی اداره کل حفظ آثار وظیفه و رسالت سنگینی برعهده دارد که رهبری فرموده اند جنگ به وسیله مردم اداره شد و نیروهای مسلح به حضور و عشق و صفای مردم اتکا داشتند؛ با توجه به این سخنان رهبری همانطور که مردم نقش عظیمی داشتند در جنگ فرهنگی و اقتصادی امروز هم به مردم نقش‌های مختلفی را واگذار کنیم.

وی ابراز کرد: از سرمایه‌های اجتماعی مردم باید استفاده خوبی کرد امروز در مقاومت مقدسی حضور داریم باید با برنامه ریزی‌ها در این مقاومت مقدس همه با اتحاد و همدلی کارها را پیش ببریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین در پایان اذعان کرد: معنویت و شور و شعور دوران دفاع مقدس باید امروز به نسل جوان انتقال پیدا کند ما در عرصه رسانه در خدمت نهادهای فرهنگی استان قزوین هستیم.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان