۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان: با تور گردشگری متخلف درقزوین برخورد قانونی می‌شود
کد خبر: ۳۳۵۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۱۰ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

پیگیری صبح قزوین از تخلف تبلیغاتی تورهای مسافرتی؛

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان: با تور گردشگری متخلف درقزوین برخورد قانونی می‌شود

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قزوین گفت: مورد منتشر شده از تبلیغات تورهای گردشگری در قزوین در دست بررسی است و درصورت اثبات صحت آن، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان:  با تور گردشگری متخلف درقزوین برخورد قانونی می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مدتی است که روند تبلیغات تورهای مسافرتی در سایت‌های اینترنتی و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام افزایش یافته است و در فضای عدم نظارت بر روند عملکردهای این تورها و آژانس‌های مسافرتی شاهد رواج بی بند و باری و ترویج و تبلیغ بی اخلاقی در روند تبلیغات آنها هستیم.

متاسفانه در سایه عدم نظارت و بی توجهی نهادهای نظارتی استان قزوین شاهدیم که تورهای تبلیغاتی قزوین با استفاده ابزاری از زنان و انتشار پوسترهای تبلیغاتی غیرفرهنگی که با فرهنگ و پیشینه مذهبی و اسلامی شهر مینودری قزوین همخوانی ندارد، درحال جذب مخاطب برای آژانس‌‌های مسافرتی خود هستند.

صبح قزوین روز گذشته با انتشار خبری خواستار پاسخگویی مسئولات نظارتی و دادستان قزوین شده بود.

علیرضا خزائلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس همه مواردی که قانون مشخص کرده و اجازه می‌دهد، بر تورهای گردشگری که زیر نظر سازمان میراث فرهنگی هستند نظارت می‌شود.

وی ادامه داد: سیستم رسیدگی به شکایات نیز در راستای پیگیری شکایت‌ها از تورهای گردشگری تعریف شده و درخواست‌ها و موارد خاص مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین ابراز کرد: مورد منتشر شده تخلف تبلیغات تورهای گردشگری در فضای مجازی درحال بررسی است، زیرا قطعا باید شئون تبلیغات توسط تورها رعایت شود.

وی در پایان عنوان کرد: هم اکنون اصالت این تبلیغات در دست بررسی است و پیگیری‌های قضایی از طریق پلیس فتا انجام می‌شود و درصورت تایید اصالت و وقوع این موضوع، از آنجایی که عمل مجرمانه‌ای به شمار می‌آید با سایت و آژانس‌های متخلف مطابق مقررات و قوانین برخورد می‌شود.

صبح قزوین با پیگیری‌های بعدی خبر برخورد قانونی با این تورهای متخلف را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/6006 

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان