۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین تبلیغ تورهای مسافرتی قزوین با قبح‌زدایی در تبلیغات/ استفاده ابزاری از بانوان در تبلیغات!
کد خبر: ۳۳۵۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۸/۲/۹ ساعت: ۱۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

قابل توجه دادستان قزوین و نهادهای نظارتی!!

تبلیغ تورهای مسافرتی قزوین با قبح‌زدایی در تبلیغات/ استفاده ابزاری از بانوان در تبلیغات!

تورهای مسافرتی قزوین با قبح‌زدایی در تبلیغات زنان را ابزار تبلیغی خود قرار داده اند.

تبلیغ تورهای مسافرتی قزوین با قبح‌زدایی در تبلیغات/ استفاده ابزاری از بانوان در تبلیغات!

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ مدتی است که روند تبلیغات تورهای مسافرتی در سایت‌های اینترنتی و کانال‌های تلگرامی و اینستاگرام افزایش یافته است و در فضای عدم نظارت بر روند عملکردهای این تورها و آژانس‌های مسافرتی شاهد رواج بی بند و باری و ترویج و تبلیغ بی اخلاقی در روند تبلیغات آنها هستیم.

متاسفانه در سایه عدم نظارت و بی توجهی نهادهای نظارتی استان قزوین شاهدیم که تورهای تبلیغاتی قزوین با استفاده ابزاری از زنان و انتشار پوسترهای تبلیغاتی غیرفرهنگی که با فرهنگ و پیشینه مذهبی و اسلامی شهر مینودری قزوین همخوانی ندارد، درحال جذب مخاطب برای آژانس‌‌های مسافرتی خود هستند.

متاسفانه مجری‌های تورهای گردشگری رسمی و غیررسمی تحت عنوان برگزاری تور، تبلیغ اماکن توریستی، تبلیغ اماکن تاریخی در قزوین و شهرهای دیگر از دختران قزوینی در مراکز تاریخی و ابنیه فرهنگی بهره می‌برند و این فضا درحالی گسترش است که هیچ نهاد نظارتی این تبلیغات غیرفرهنگی و غیردینی را رصد نمی‌کند و نظارتی وجود ندارد.

امید می‌رود نهادهای نظارتی قزوین به موضوع تبلیغات ضددینی این تورهای مسافرتی ورود کند تا مانع گسترش این نوع تبلیغات در شهر مذهبی قزوین شود.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان