۰۶/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۸ چهارشنبه

صبح قزوین استاندار کسب مدال طلای فوتسالیست ناشنوای قزوینی را تبریک گفت
کد خبر: ۳۳۴۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۶ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

با صدور پیامی؛

استاندار کسب مدال طلای فوتسالیست ناشنوای قزوینی را تبریک گفت

استاندار قزوین با صدور پیامی کسب مدال ارزشمند طلای فوتسالیست ناشنوا و شایسته استان در رقابت های فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا،اقیانوسیه در کشور تایلند را تبریک گفت.

استاندار کسب مدال طلای فوتسالیست ناشنوای قزوینی را تبریک گفت
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پی کسب مدال ارزشمند طلا توسط مظاهر شیرزاد ملی پوش ارزنده و شایسته استان و کشورمان در مسابقات فوتسال قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در کشور تایلند ؛پیام تبریکی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر( عج)؛ قهرمانان ارزنده و اخلاق مدار ورزش ایران اسلامی و استان قزوین بار دیگر افتخارآفرینی کردند تا برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار استان همیشه قهرمان قزوین رقم بزنند.

مظاهر شیرزاد ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با کوله باری از تجربه با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار (س) موفق شد با اقتدار و شایستگی همراه با تیم ملی پرافتخار فوتسال ناشنوایان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور تایلند به عنوان ارزشمند قهرمانی دست یابند و مدال ارزشمند طلا این دوره از رقابت‌ها را به گردن بیاویزند و پرچم مقدس و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در رقابت‌های های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به اهتزاز دربیاورند.

بنده این موفقیت بسیار ارزشمند را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی بویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان،جامعه ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک عرض نموده، موفقیت و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان