۲۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۰ سه‌شنبه

صبح قزوین بیانیه "گام دوم انقلاب" مسیر دستیابی به‌تمدن اسلامی را نشان می‌دهد
کد خبر: ۳۳۴۱۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۵ ساعت: ۱۳:۱۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

بیانیه "گام دوم انقلاب" مسیر دستیابی به‌تمدن اسلامی را نشان می‌دهد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب یک هدف غایی به عنوان یک آرمان بلند برای جریان مکتب اهل بیت(ع) تعریف کردند که آن هم رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

بیانیه "گام دوم انقلاب" مسیر دستیابی به‌تمدن اسلامی را نشان می‌دهد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام مجیدی در دوره آموزشی و توجیهی خادمین بقاع متبرکه استان قزوین که ظهر امروز(یکشنبه) در حسینیه امامزاده حسین(ع)قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: تلاش همه ما این است که با همت بیشتر در مسیر خدمت فرزندان اهل‌بیت(ع) و زائران آن بزرگواران موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

وی افزود: باید قدردان و ستایشگر خداوند متعال باشیم زیرا در نظامی دینی و اسلامی توفیق بهترین خدمت را نصیب ما کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: البته خدمتگزاری به امامزادگان و زائران آنها نباید به عنوان یک وظیفه دنیایی و مادی و یک مسیر برای امرار معاش روزانه تبدیل شود؛ چراکه اگر خدمت به سلاله اهل بیت(ع) با نگاه معنوی و احترام باشد؛ یقین بدانید بهترین خدمت در این نظام الهی و اسلامی است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری در چهل سالگی انقلاب اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را مطرح فرمودند که در ابتدا و انتهای این بیانیه به نقش جوانان بسیار تاکید داشتند ضمن اینکه یک هدف غایی به عنوان یک آرمان بلند برای جریان مکتب اهل بیت(ع) تعریف کردند که آن هم رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

این مسئول اضافه کرد: رهبر انقلاب در این بیانیه ۷ مولفه اثرگذار انقلابی در جامعه ایرانی را مطرح و 7 شاخصه برای رسیدن کشور به تمدن نوین اسلامی هم بیان کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: انقلاب اسلامی در سال ۵۷ براساس مکتب شیعه و اهل بیت(ع) شکل گرفت و سپس به دولت اسلامی و در ادامه حکومت و نظام اسلامی تبدیل شد و مقام رهبری فرمودند وظیفه ما در چهل سالگی انقلاب این است که نظام اسلامی را به تمدن نوین اسلامی تبدیل کنیم.

مجیدی عنوان کرد: مساجد و اماکن متبرکه آن پایگاه و مرکز و خواستگاهی بودند که جامعه ایرانی ما را به انقلاب اسلامی ایران گره زده و در ادامه به سوی برقراری دولت و نظام اسلامی رهنمون کردند.

وی تاکید کرد: تکلیف ما و شما خادمین اماکن متبرکه این است که همچنان که گذشتگان ما این اماکن مقدسه و مساجد و هسته‌های مقاومت به فرموده مقام معظم رهبری را به خواستگاهی برای تبیین تفکر ناب محمدی تبدیل کردند امروز ما نیز مکلفیم پشت سر ولایت، پرچم رسیدن انقلاب و نظام اسلامی را به تمدن نوین اسلامی رهنمون کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان گفت: اگر در بقاع متبرکه ندایی جز ندای ولایت بلند شد همه ما و دلدادگان به جریان اسلامی از آن جلوگیری خواهیم کرد زیرا ندای ولایت در رسیدن به تمدن اسلامی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان