۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین ۴۰ عنوان برنامه در هفته معلم برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۴۸۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۱۵ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین:

۴۰ عنوان برنامه در هفته معلم برگزار می‌شود

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: از دوازدهم تا ۱۸ اردیبشهت ماه را به عنوان هفته بسبج فرهنگیان نامگذاری شده است که ۴۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار می‌شود.

۴۰ عنوان برنامه در هفته معلم  برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی، مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در مجتمع شهید آوینی اظهار کرد: شهید مطهری در ۱۲اردیبهشت سال ۵۸ به دست منافقین به شهادت رسید، این دانشمند بزرگ اهل فکر و اندیشه بود و ارتباط تنگاتنگی با حوزه و دانشگاه داشت، بنابراین دشمن مجبور به حذف این نعمت بزرگ شد که سالروز شهادت وی را روز معلم نامگذاری کردند.

وی افزود: نسل انقلابی توسط معلمان تربیت می‌شود و جایگاه ارزشمندی دارد و همه جامعه وظیفه دارند به جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشند تا معلم دغدغه ای جزو تربیت و آموزش نداشته باشد.

این مسئول بیان کرد: سازمان بسیج فرهنگیان روز شهادت شهید مطهری را آغاز هفته بسیج فرهنگیان نامگذاری کرده و از دوازدهم تا ۱۸ اردیبشهت ماه را به عنوان هفته بسبج فرهنگیان نامگذاری شده است که ۴۰ عنوان برنامه در این هفته برگزار میشود.

وی عنوان کرد: در هفته بسیج فرهنگیان ۱۴نشست بصیرتی در ۱۴منطقه آموزش و پرورش با عنوان تبیین شعار سال برگزار می‌شود، استان قزوین ۱۶هزار معلم و ۲۳۰هزار دانش آموز در سطح استان حضور دارند که برنامه ریزی ما با محوریت این عزیزان صورت می‌گیرد.

طاهرخانی ابراز کرد: ۶۰شهید فرهنگی در سطح استان قزوین وجود دارد که در هفته معلم از خانواده این شهدا دیدار صورت می گیرد، همچنین با توجه به برگزاری کنگره شهدا در سال جاری هدف ما بهره برداری از فضای شهادت و شهدا در برنامه‌های این هفته است.

وی بیان کرد: روز پنج شنبه گذشته غبارروبی مزار شهدا با حضور فرهنگیان استان قزوین صورت گرفت، برگزاری برنامه‌های ورزشی در سطح استان، مسابقات فرهنگی-هنری در حوزه نقاشی و عکاسی و ادبی، بازدیدهای علمی از کارخانجات در راستای حمایت از تولید ملی از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

مسئول بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: روز چهارشنبه هفته جاری همزمان با آخرین روز از هفته معلم کل همکاران سپاه استان با گل و شیرینی در مدارس استان حضور پبدا کرده و هفته معلم را به همه معلمان تبریک می گویند.

وی عنوان کرد: باتوجه به مطالبات فرهنگیان، بسیج فرهنگیان استان قزوین بیانیه ای برای تحقق این مطالبات صادر کرد، همچنین برنامه «یاد یار» تعدادی از فرهنگیان چهارشنبه هفته جاری به محضر رهبر معظم انقلاب خواهند رسید.

طاهرخانی در پایان گفت: برای دیدار رهبری ۲۰سهمیه به بسیج فرهنگیان اختصاص داده شده و تعدادی سهمیه نیز مخصوص آموزش و پرورش است که به سهمیه بسیج فرهنگیان افزوده می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان