۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین خوش درخشیدند
کد خبر: ۲۷۰۵۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین؛

خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین خوش درخشیدند

خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین در دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، حائز رتبه‌های برتر شدند.

خبرنگاران پایگاه خبری صبح قزوین خوش درخشیدند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ مراسم اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر پیش از ظهر امروز(پنج‌شنبه) با حضور آیت‌الله عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰، محمدکریم کاظم‌پور رئیس خانه مطبوعات استان قزوین و جمعی دیگر از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات قائم قزوین برگزار شد.
در پایان این مراسم از خبرنگاران برتر شرکت کننده در جشنواره در بخش‌های خبر و گزارش خبری، عکس، کلیپ و مستند، گزارش و یادداشت تقدیر به عمل آمد.

احمد خورگامی، جابر خرم نیا و مهدی خلیلی داوری آثار ارسالی به دومین جشنواره استانی ابوذر را بر عهده داشتند.

در این جشنواره احسان حامدی‌فر و ندا حبیبی در بخش کلیپ و مستند، ابوالفضل سلیمی در بخش عکس و امیرعلی رضایی در بخش یادداشت از پایگاه خبری تحلیلی صبح قزوین حائز رتبه‌های برتر شدند.
بر این اساس در بخش خبر و گزارش خبری مریم بهبهانی با اثر "پدیده اقتصاد خاکستری" از روزنامه ولایت حائز رتبه نخست شد و شهاب ربیعی با اثر "شمار قربانیان کانال‌های آب در استان قزوین به ۱۸ نفر رسید" از روزنامه صبح وطن و طهورا قلی پور با اثر "در دام افتادگان گرداب اعتیاد به ساحل امن رسیدند" از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین هادی درزی رامندی با اثر "راهکارهای حفظ باغستان‌های در حال تخریب قزوین" از خبرگزاری ایرنا، بنت الهدی عاملی با " شهادت، گذری به آسمان" از ماهنامه فکه و آرزو یارکه سلخوری با اثر " فالگیری که می‌گوید همه چیز می‌داند" از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر شدند.

در بخش یادداشت امیرعلی رضایی با اثر "ذبح انسانیت در میانمار با سکوت مرگبار جوامع بین‌الملل" از پایگاه خبری صبح قزوین ، رقیه ملاحسنی با اثر "دارد غروب فرشچیان گریه می‌کند" از خبرگزاری ایسنا و صادق چگینی از خبرگزاری بسیج با یادداشت "فهميده باشي از كتاب خط مي‌خوري" رتبه‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند.
همچنین مریم کشاورز مسعودیان با اثر "خبرنگاران در بی‌خبری می‌میرند" از خبرگزاری مهر و نفیسه مهرداد با اثر "بعضی‌ها آبرو را خورده و حیا را قورت داده‌اند" از هفته‌نامه هفت دی رتبه چهارم و پنجم را کسب کردند.

در بخش عکس نیز ابوالفضل سلیمی از پایگاه خبری صبح قزوین ، امیرحسین نظری از خبرگزاری ایسنا، سپهر رحمانی از خبرگزاری فارس و علیرضا طاعتی از کیوسنا تقدیر شدند؛ ضمن اینکه داوری این بخش را میثم ملکی قزوینی برعهده داشت.

در بخش کلیپ و مستند نیز احسان حامدی‌فر از پایگاه خبری صبح قزوین رتبه نخست را به خود اختصاص داد و لیلا چگینی از باشگاه خبرنگاران جوان و ندا حبیبی از پایگاه خبری صبح قزوین رتبه دوم و سوم را کسب کردند.

گفتنی است؛ در دومین جشنواره استانی ابوذر 239 اثر توسط 63 خبرنگار از 26 رسانه استان در 8 محور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان