۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین جامعه جهانی نیازمند فرهنگ قرآنی است
کد خبر: ۲۳۱۳۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۲۸ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

جامعه جهانی نیازمند فرهنگ قرآنی است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: امروز هر بداخلاقی و ظلمی که در جامعه مشاهده می‌شود، به خاطر عدم توجه به فرهنگ قرآنی است و هر موفقیتی هم در جامعه وجود دارد، به برکت قرآن به دست آمده است.

جامعه جهانی نیازمند فرهنگ قرآنی است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین صبح امروز(پنج شنبه) در مرحله پنجم آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: باید فرهنگ قرآنی در همه بخش‌های جامعه ترویج پیدا کند تا مشکلات جامعه برطرف شود.

وی تصریح کرد: امروز هر بداخلاقی و ظلمی که در جامعه مشاهده می‌شود، به خاطر عدم توجه به فرهنگ قرآنی است و هر موفقیتی هم در جامعه وجود دارد، به برکت قرآن به دست آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه نظم، عدالت، کرامت، عزت و اقتدار زیر سایه قرآن به دست می‌آید، ادامه داد: تمام خوبی‌ها ریشه در قرآن دارد و توجه به آن، آرامش را برای جوامع بشری به ارمغان می‌آورد.

امام‌‌جمعه قزوین با بیان اینکه قرآن ذکری با برکت است، اضافه کرد: انسان به برکت انس و ارتباط با قرآن در دنیا و آخرت سعادتمند می‌شود و هر چه عمل به دستورات قرآنی در ما بیشتر باشد، آرامش و سعادت بیشتری نصیب انسان خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان