۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین مقابله با نفوذ از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه است
کد خبر: ۲۲۴۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

مقابله با نفوذ از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین عنوان کرد: اصحاب رسانه بسیجی و انقلابی همواره در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب قدم برمی‌دارند و در راه مقابله با نفوذ در حوزه‌های مختلف ایستادگی می‌کنند.

مقابله با نفوذ از رسالت‌های اصلی اصحاب رسانه است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، همزمان با فرارسیدن سالروز عملیات غرورآفرین کربلای 5، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم شلمچه دوازدهمین یادواره شهدای رسانه استان قزوین و گرامیداشت روز بسیج رسانه با عنوان «قاصدان سرخ» شب گذشته(شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی در مسجد امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.
در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان، عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج)، حجت‌الاسلام علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس حضور داشتند.

محمد سرباز مسئول بسیج رسانه استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند دشمن از هر مسیری که به شما و انقلاب ضربه می‌زند شما هم از همان مسیر باید به اون ضربه وارد کنید؛ بنابراین باید با ایجاد بصیرت مردم را متوجه نفوذ دشمن کرد.
وی در ادامه افزود: اصحاب رسانه ارزشی و انقلابی تا به امروز در حوزه‌های مختلف به خوبی ثابت کرده‌اند که با بصیرت به روشنگری می‌پردازند و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند و این موضوع در قبل و بعد از انقلاب ادامه داشته است.
این مسئول اذعان کرد: استان قزوین دارای 9 شهید رسانه است که در با حضور در صحنه‌های دفاع از انقلاب و منویات امام راحل شهادت را به جان خریدند، شهید محمودیان جزو همین شهداست.
وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب شهید محمودیان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در صحنه‌ها حضور پیدا کرد و با اطلاع‌رسانی به موقع، صحیح اخبار به مردم به مقام والای شهادت دست یافت.
سرباز با بیان اینکه شهید ماخانی شهید شاخص استان در بسیج رسانه است، عنوان کرد: این شهید عزیز در رفع مشکلات اجتماعی پیشتاز بود و در ماموریت‌های دشوار حضور فعال داشت.
وی ابراز کرد: شهیدان صلاحی و رجبی از شهدای بزرگواری هستند که پس از انقلاب اسلامی به هنگام بحران‌ها در مأموریت‌های کاری و به همراه یکی از استانداران قزوین به شهادت رسیدند.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: امروز نیز اصحاب رسانه انقلابی در صحنه‌های مختلف دفاع از حریم اهل بیت(ع) و مسلمانان در عراق و سوریه حضور دارند که شهید محسن خزائی نمونه‌ای از این شهدای بزرگوار بود.
وی در پایان گفت: اصحاب رسانه بسیجی و انقلابی همواره در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب قدم برمی‌دارند و در راه مقابله با نفوذ در حوزه‌های مختلف ایستادگی می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان