۲۰/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۲ دوشنبه

صبح قزوین ارائه خدمات به ایثارگران در درمانگاه صابرین تسهیل یافت
کد خبر: ۱۹۸۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۳/۲۶ ساعت: ۱۲:۵۵ ↗ لینک کوتاه

معاون بهداشت بنیاد شهید استان:

ارائه خدمات به ایثارگران در درمانگاه صابرین تسهیل یافت

مسعود بخارایی گفت: در مجتمع درمانی صابرین، ارائه‌ خدمات درمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر تسهیل یافت.

ارائه خدمات به ایثارگران در درمانگاه صابرین تسهیل یافت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، مسعود بخارایی، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه بنیاد شهید با اشاره به فعالیت مجتمع درمانی صابرین گفت: احداث این مجتمع از 2 سال گذشته در دستور کار بنیاد استان قرار گرفته و در فروردین ماه سال جاری به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: در مجتمع درمانی صابرین، 4 پزشک، تزریقات، پانسمان و مامایی مشغول به فعالیت می‌باشند و به جامعه ایثارگران خدمات درمانی در دو شیفت صبح و بعدازظهر ارائه می‌دهند.
این مسئول گفت: پزشکان در مجتمع درمانی صابرین با بررسی و پایش سلامت جامعه ایثارگران، راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را در جهت بهبود درمانی آنها ارائه می‌دهند.
بخارایی، سهولت دستیابی جامعه هدف به خدمات درمانی، تشکیل پرونده سلامت و ثبت پایش سلامتی ایثارگران در سیستم سجایا را از مهمترین اهداف راه‌اندازی مجتمع درمانی صابرین برشمرد.
وی به راه‌اندازی داروخانه در جنب مجتمع درمانی صابرین نیز اشاره کرد و گفت: معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در حال رایزنی‌ست تا بتواند این داروخانه را به بهره‌برداری برساند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: همه ارائه‌ خدمات دارویی و تجهیزات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران از طریق این داروخانه ارائه خواهد شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان