۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین رشد ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان مسابقات
کد خبر: ۱۶۴۰۷ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر کل اوقاف قزوین:

رشد ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان مسابقات

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف قزوین: شاهد رشد ۱۰۰ درصدی متسابقین نسبت به سال گذشته در مسابقات قرآن بودیم.

رشد ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان مسابقات
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در حاشیه مراسم اختتامیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن مرحله استانی و هجدهمین دوره مسابقات ابتهال، اذان، همخوانی و مدیحه سرایی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر صداوسیمای مرکز قزوین اظهار داشت : در سال گذشته سه هزار و 721 نفر در رقابت های قرآنی شرکت کردند و امسال شش هزار و 742 در مسابقات حضور داشتند که شاهد رشد 100 درصدی هستیم.
نوروزی بیان کرد: استفاده از داوران ممتاز، برگزاری مسابقات در سطح استاندارد، تعداد ثبت نام کنندگان، نظم و انضباط حاکم بر رقابتها، موجب شد تا اداره اوقاف از گروه"ج" به گروه"ب" ارتقاء پیدا کند.
این مسئول یادآورشد: دو نفر از منتخبان استان قزوین در مسابقات حفظ قرآن کریم در رده کشوری راه یافته اند که جای خوشحالی دارد.
نوروزی با بیان ویژگی های این دوره از مسابقات هم گفت: برای اولین بار انتخاب داوران با هماهنگی شورای عالی قرآن کشور صورت گرفت تا هیچ انتقادی بر قضاوتها نباشد و نیز برای هر شرکت کننده بلافاصله پس از اجرا کارنامه نمرات صادر و در اختیار آنها قرار می گرفت که موجب رضایت شرکت کنندگان شد.
وی مکان برگزاری، نظم و هماهنگی امور، تبلیغات مناسب در رسانه ها و سطح شهر و اظهار رضایت سازمان اوقاف کشور ر ا از دیگر ویژگی های این دوره از مسابقات اعلام و از دست اندرکاران تشکر کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان