۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین برگزاری سی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در قزوین
کد خبر: ۱۶۲۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف قزوین خبرداد:

برگزاری سی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در قزوین

حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی در قزوین برگزار می‌شود.

برگزاری سی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در تشریح سی ششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در قزوین اظهار داشت: مرحله شهرستانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین دوره مسابقات اذان، ابتهال و همخوانی در دهه ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر خم برگزار شده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات در شهرستان‌های آبیک، البرز، بویین‌ زهرا و تاکستان برگزار شده است، افزود: در هر رشته مسابقات یاد شده سه نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که نفرات برتر آن به مسابقات استانی راه پیدا کردند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین بیان کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی در دو رده سنی شکوفه‌ها زیر 16 سال و بزرگسال بالای 16 سال برگزار می‌شود.
این مسئول اذعان داشت: تعداد خواهران شرکت‌کننده در مرحله استانی مسابقات یاد شده بالغ بر 105 نفر و برادران 124 نفر است که در این مسابقات با یکدیگر رقابت می‌کنند.
نوروزی یادآور شد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل ویژه خواهران و برادران و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی ویژه برادران به مدت دو روز در چهارشنبه و پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین عنوان کرد: مسابقات قرآنی خواهران در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و برادران در امامزاده حسین (ع) از ساعت 8 تا 12 ظهر و از 14 تا نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.
نوروزی بیان کرد: مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی در هر رشته سه نفر برگزیده می‌شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه این مسابقات جوایزی با حضور مسئولان استانی به برگزیدگان اهدا می‌شود، ابراز داشت: نفرات برتر مسابقات یاد شده به کشوری راه می‌یابند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین متذکر شد: اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات استانی قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل و هجدهمین مسابقات استانی اذان، ابتهال و همخوانی بعد از نماز مغرب و عشاء در روز پنجشنبه در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان