۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین گسترش چتر نظارتی بر استان و کلیه شهرستانها
کد خبر: ۱۵۶۴۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

بازرس کل قزوین خبر داد:

گسترش چتر نظارتی بر استان و کلیه شهرستانها

بازرس کل استان قزوین از گسترش چتر نظارتی در سطح استان و کلیه شهرستانها خبر داد .

گسترش چتر نظارتی بر استان و کلیه شهرستانها
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی و ستاد خبری بازرسی کل استان قزوین، احمدرضا مشایخی ؛ بازرس کل قزوین در نخستین نشست کاری با بازرسان ، کارشناسان و پرسنل بازرسی کل ضمن تسلیت ایام محرم الحرام اظهار داشت: امر نظارت و بازرسی و مبارزه با فساد به عنوان یک کار جهادی، منحصر به وقت و ساعت اداری نیست و رسالت سازمان بازرسی کل کشور زمانی به سرانجام می رسد که اجرای صحیح قوانین و حُسن جریان امور در دستگاههای اجرایی تحقق پیدا کند.
وی با تأکید بر مدیریت مشارکتی افزود: بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسی همکاران و استفاده حداکثری از پتانسیل ها و ظرفیت های موجب از اولویت های کاری بنده است.
مشایخی، بازرسان را امین دستگاههای اجرایی دانست و اضافه کرد: در بحث پیشگیری به شدت جدی هستیم و نگاه بازرسی به هر دو نیمه پُر و خالی لیوان خواهد بود.
* ایجاد محیط ناامن برای متخلفین در عرصه های اداری وی با اشاره و تأکید بر سخنان اخیر رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کار باید در چارچوب قانون و مقررات انجام شود و بازرس حق تعامل با احدی را ندارد.
بازرس کل قزوین در ادامه با اشاره به برنامه ها و اولویت های کاری خود در استان گفت: نظارت و بازرسی بر نحوه واگذاری اراضی دولتی جهت اجرای طرح های اقتصادی، کشاورزی و خدماتی ، چگونگی وصول مطالبات دولت ، نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهرها و نظارت بر مناقصه ها و مزایده های دستگاه های اجرایی از مهمترین برنامه های بازرسی کل است.
وی همچنین ارتقاء سلامت نظام اداری ، حمایت از درخواست قانونی ارباب رجوع در سیستم اداری و ایجاد محیط ناامن برای متخلفین در عرصه های اداری را از جمله اهداف دستگاه نظارتی در استان برشمرد.
مشایخی در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه ای خاطر نشان کرد : گزارش های بازرسی بایستی مستدل و متقن باشد و تلاش کرد تا با جدیت و همت بیشتر روال انجام کارها از جهت کیفی و کمی سرعت یابد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان