۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین امام جمعه ی قزوین از تلاش های رسانه ی ملی در انعکاس عزاداری های محرم قدردانی کرد
کد خبر: ۱۵۵۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

نماینده ی ولی فقیه دراستان:

امام جمعه ی قزوین از تلاش های رسانه ی ملی در انعکاس عزاداری های محرم قدردانی کرد

آیت الله هادی باریک بین گفت: رسانه ی ملی با انعکاس عزاداری های محرم الگویی ارزنده و صحیح از سوگواریهای محرم به مخاطبان ارائه کرد.

امام جمعه ی قزوین از تلاش های رسانه ی ملی در انعکاس عزاداری های محرم قدردانی کرد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، نماینده ی مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری همچنین اظهارداشت: عملکرد رسانه ی ملی و صداوسیمای مرکز قزوین در دهه ی اول محرم الحرام در مجموع بسیار خوب و مفید بود؛ بویژه بهره گیری از کارشناسان، علما و صاحب نظران در برنامه ها موجب شده بود تامردم بیش ازپیش بافلسفه ی قیام حضرت سیدالشهداء(ع)، اهداف نهضت حسینی و پیام های عاشورا آشنا شوند.
آیت ا.
.
.
باریک بین در بخش دیگری از سخنانش کیفیت و تنوع برنامه های رسانه ی ملی و صداوسیمای مرکز قزوین را مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: پخش مراسم عزاداری، سوگواری و مرثیه خوانی مداحان و ذاکرین با اخلاص اهل بیت علیهم السلام در رسانه و نیز انعکاس عزاداری های مردم نقاط مختلف استان که حتی برخی از روستاها را هم شامل شده بود بیانگر توجه همه جانبه ی رسانه بویژه رسانه های استانی به نیازهای مخاطبان است.
نماینده ی ولی فقیه دراستان قزوین حضور ائمه ی جمعه نقاط مختلف استان قزوین را در ویژه برنامه های محرم قابل تقدیر دانست و از فعالیت های بی دریغ رسانه ی ملی، صداوسیمای مرکز قزوین، مدیرکل و کارکنان این مرکز تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان