۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» از رادیو قزوین پخش می شود
کد خبر: ۱۵۲۹۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با هدف ترویج فریضه ی امر به معروف ونهی از منکر؛

ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» از رادیو قزوین پخش می شود

شبکه استانی صدای مرکز قزوین در ایام محرم با ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» میهمان مخاطبان خواهد بود.

ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» از رادیو قزوین پخش می شود
به گزارش صبح قزوین، این ویژه برنامه با هدف ترویج فریضه ی امر به معروف ونهی از منکر، تبیین جلوه های زیبا و معنوی عاشورا، روحیه ظلم ستیزی و دفاع از ارزشهای اسلامی، ولایت پذیری و پیروی از رهبری، درس ها و عبرت های عاشورا، رازهای ماندگاری عاشورا و تشریح اهداف قیام عاشورا و نهضت حضرت سیدالشهداء (ع) از رادیو قزوین پخش خواهد شد.
ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» از چند بخش مختلف تشکیل شده است که بانگ جرس، کاروان، خیمه، رهایی، سرمشق، وفاداری و جاودانگی از جمله مهمترین بخش های این برنامه است.
همچنین گفتگو باذاکران مداحان ، مرثیه خوانان با تجربه و پیرغلامان سیدالشهدا(ع) در استان، تهیه ی گزارش از مراسم عزاداری در هیأت های مذهبی ،مساجدوتکایا ی شهر ، گزارشهای مردمی درباره موضوع برنامه، گفتگو تلفنی با متولیان هیت ها ی عزاداری درشهرها وروستاهای استان در باره آیین ها و مراسم محلی محرم و اجرای نمایش با محوریت دفاع مقدس و تطبیق دفاع مقدس با حماسه حسینی از جمله مهمترین رویکردهای این ویژه برنامه است.
ویژه برنامه ی «مشق عاشقی» به تهیه کنندگی کوروش دهخدانیا به مدت 60 دقیقه از ساعت 17:45 تا 18:45 از شبکه ی استانی صدای مرکز قزوین پخش می شود.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان