۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین ارتقاء سطح امور در دستگاه قضایی استان قزوین
کد خبر: ۱۴۹۵۳ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

انصاری گفت:

ارتقاء سطح امور در دستگاه قضایی استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در سالهای اخیر در دستگاه قضایی استان شاهد ارتقاء سطح امور بوده ایم.

ارتقاء سطح امور در دستگاه قضایی استان قزوین
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین ، جمال انصاری در نشست مسولان قضایی استان که با حضور رئیس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور برگزار گردید ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدا.
.
الحسین(ع) گفت: دستگاه قضایی استان منسجم و روبه رشد بوده و متغیرهای سالحای اخیر در دستاه قضایی استان فارغ از همه محدودیتها و مشکلات بودجه ای به نحوی بوده که شاهد ارتقاء سطح امور و تلاش مجموعه ای جهت اجرای سیاستهای تشکیلاتی بوده ایم.
وی افزود: دادرسی یکی از دغدغه های اصلی مجموعه دادگستری استان است که سازمانهای تابعه قوه قضائیه بی ارتباط با آن نیستند لذا سیاستهای ارتقائی در این حوزه در سالهای اخیر در دادسرا ها و دادگستریها ادامه داشته بنحویکه طی شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد 45درصد کاهش ورودی پرونده بوده ایم.
انصاری با اشاره به نمای کلی از استان قزوین گفت: با توجه به اینکه استان صنعتی – کارگری است بخشهای پرتلاطم در حوزه های قضایی را پرونده های مرتبط ب این موضوع تشکیل می دهند، همچنین از نظر قومیت استان بسیار متنوع است که این مسئله نیز زمینه های افزایش وقوع جرم و ورود پرونده به محاکم را ایجاد می نماید.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان