۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است/ وجود ۱۳۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان البرز
کد خبر: ۱۴۱۹۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۴ ساعت: ۱۶:۴۱ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است/ وجود ۱۳۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان البرز

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز از وجود ۱۳۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان البرز خبر داد و گفت: راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است و فعالیت‌ها فقط باید داخل ستادهای انتخاباتی باشد.

راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است/ وجود ۱۳۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رضا عسگری، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز  ظهر امروز(سه شنبه) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در دفتر بخشداری شهرستان البرز با اشاره به ضرورت شرکت مردم در انتخابات اظهار کرد: برگزاری یک انتخابات باشکوه و حضور گسترده مردم در مقاطع مختلف نظام زمینه ساز افزایش اقتدار نظام می‌شود و قدرت چانه زنی کشورمان را در جهان بالا می‌برد.
وی اذعان کرد: حکومت ایران اسلامی مردمی بوده و انتخابات یکی از مصداق‌های قابل ارزشیابی در مورد مقبولیت نظام است و طی این 37 سال مردم ایران اسلامی در انتخابات‌های مختلف با حضور پرشکوه خود در پای صندوق‌های رأی استکبار جهانی را در موضع ضعف قرار داده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه سال 92، 78 درصد مردم شهرستان البرز در انتخابات شرکت کرده بودند، ابراز کرد: در سال جاری شهرستان ما با راه‌اندازی سازمان انتخابات کار جدیدی را انجام داد و شهرستان به 13 منطقه تقسیم شد.
وی ادامه داد: در هر منطقه 10 شعبه وجود دارد که مدیریت آنها برعهده افراد باتجربه است که وظیفه آموزش، پشتیبانی و نظارت در هر منطقه را برعهده دارند.
عسگری با بیان اینکه در سال جاری 134 شعبه اخذ رأی در شهرستان البرز آماده شده است، گفت: از این تعداد 6 صندوق سیار درنظر گرفته شده که 2 صندوق برای بخش مرکزی مثل واحدهای صنعتی و بهداشتی و 4 صندوق ویژه بخش محمدیه و مناطق روستایی است.
وی بیان کرد: از مجموع 128 صندوق ثابت 66 صندوق برای بخش مرکزی و 62 صندوق برای بخش محمدیه است و 20 نفر عوامل اجرایی فرماندار در هر حوزه حضور دارند.

کمترین تخلفات را در زمینه تبلیغات در شهرستان داشتیم


سرپرست فرمانداری شهرستان البرز عنوان کرد: همه امکانات مورد نیاز و تجهیزات اداری با همکاری سازمان‌های مختلف در شهرستان آماده شده است و از لحاظ امنیتی نیز تهمیدات لازم با حضور نیروهای سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی شهرستان برای برگزاری یک انتخابات خوب درنظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: وظیفه حفظ امنیت 68 صندوق برعهده سپاه و بسیج و 66 صندوق نیز تحت امنیت نیروی انتظامی شهرستان است و یکی از شهرستانهای الگو در سطح استان هستیم که همه پیش بینی‌های لازم برای باکیفیت برگزار شده انتخابات درنظر گرفته شده است.
عسگری با بیان اینکه کمترین تخلفات را در زمینه تبلیغات در شهرستان داشتیم، گفت: کمیته امحاء با همکاری شهرداری ایجاد شده است و اجازه تخلف تبلیغاتی را به کسی نمی‌دهیم و حتی راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی ممنوع است و فعالیت‌ها فقط باید داخل ستادهای انتخاباتی باشد.
وی با مخاطب قرار دادن مدیران دولتی اظهار کرد: از کوچکترین تخلف همکاران دولتی خود اغماض نمی‌کنیم زیرا به فرموده رهبری رأی مردم حق الناس است و ما نباید نگاه خودمان را درکارها دخالت دهیم و هر مدیر دولتی قصد کار ستادی دارد باید در این مدت مرخصی می‌گرفت و در محل کار خود حضور نداشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان