۱۹/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۱ یکشنبه

صبح قزوین فرزند جانباز قزوینی رتبه اول مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد
کد خبر: ۱۳۴۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در رقابت با ۵۲۵ قاری برتر کشور؛

فرزند جانباز قزوینی رتبه اول مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد

سید مصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز، در رقابت با ۵۲۵ قاری برتر کشور، رتبه اول، رشته قرائت تحقیق نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقران امام علی(ع) را کسب کرد.

فرزند جانباز قزوینی رتبه اول مسابقات سراسری قرآن را کسب کرد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، در نهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع)، 2 هزار و 600 نفر از قاریان و حافظان برتر کشور شرکت کردند.
این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ کل، 20، 10،5 و 2 جزء قرآن کریم در دو مقطع سنی بالا و زیر 16 سال در تهران برگزار شد.
سیدمصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز از قزوین، با شرکت در رشته قرائت تحقیق این دوره از مسابقات توانست در رقابت با 525 نفر قاری برتر کشور، رتبه نخست را به دست آورد.
همچنین محمدحسن موحدی از استان تهران رتبه دوم و حامد علی‌زاده از استان خراسان رضوی و وحید خزائی از استان تهران مشترکاً رتبه سوم این دوره از مسابقات را در رشته قرائت تحقیق کسب کردند.
گفتنی است: سید مصطفی حسینی، فرزند آزاده و جانباز، متولد 1374 قزوین است، وی سال جاری در مرحله‌ی فینال رشته قرائت سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رقابت با برترین قاریان کشور، رتبه‌ی عالی را کسب کرد.
حسینی همچنین در سال 1392 به مسابقات بین‌المللی کویت اعزام شد و در حالی که تنها 18 سال داشت، مقام سوم این رقابت‌ها را به دست آورد.
انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی بنیاد شهید قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان