۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین برقراری ۵۸۴ تماس با اورژانس اجتماعي در قزوين
کد خبر: ۱۳۴۲۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در ۵ ماه نخست امسال صورت گرفت؛

برقراری ۵۸۴ تماس با اورژانس اجتماعي در قزوين

معاون اداره كل بهزيستي استان قزوين در ۵ ماه نخست امسال از برقراری ۵۸۴ تماس با اورژانس اجتماعي ۱۲۳ در این استان خبر داد.

برقراری ۵۸۴ تماس با اورژانس اجتماعي در قزوين
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، بهاره رحماني معاون اداره كل بهزيستي استان قزوين با اعلام این خبر افزود: از اين آمار 458 تماس مرتبط و ما بقي غيرمرتبط با ارائه خدمات اورژانس اجتماعي 123 بوده است.
وي با اشاره به اينكه سال گذشته يك هزار و 686 تماس با خط تلفن 123اورژانس اجتماعي بهزیستی قزوین برقرار شده است، عنوان کرد: از اين آمار 750 تماس مرتبط و 970 تماس غيرمرتبط با ارائه خدمات این اورژانس بوده است.
معاون اداره كل بهزيستي استان قزوين با بیان اینکه از 750 تماس مرتبط با اورژانس یاد شده 495 تماس‌گیرنده بانوان و ما بقي آقايان بودند، ادامه داد: اين آمار بیانگر بیشترین تماس‌ زنان با این اورژانس بوده است.
رحمانی با اشاره به اینکه بانوان نسبت به مردها بیشتر در معرض آسيب‌هاي فردي، خانوادگي و اجتماعي قرار می‌گیرند، اضافه کرد: تحقق این مهم از مهم‌ترین دلایل افزایش تماس بانوان با اورژانس فوق بوده است.
این مسئول با بيان اينكه خط تلفن 123 اورژانس اجتماعي بين مردم خوب شناخته شده است، یادآور شد: اين امر موجب شده تا امسال تعداد تماس‌ها با اين خط نسبت به سال گذشته افزايش يابد.
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی خط تلفن 123 اورژانس اجتماعی پل ارتباطی اداره کل بهزیستی استان قزوین با مردم است، ابراز داشت: این اداره کل تلاش می‌کند تا از طریق این خط خدمات تخصصی و مورد نیاز را در سریعترین زمان به متقاضیان ارائه دهد.
معاون اداره كل بهزيستي استان قزوين استقبال و رضایت مردم از ارائه خدمات اورژانس اجتماعی بهزیستی قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: هر فرد در معرض آسیب و آسیب‌دیده می‌تواند با خط تلفن 123 تماس بگیرد تا به تناسب مشکل خود از این اورژانس خدمات دریافت کند.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان