۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین خدامحوری و تقوا، شاخص اصلی تشکل بسیج دانشجویی است
کد خبر: ۱۳۱۷۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان:

خدامحوری و تقوا، شاخص اصلی تشکل بسیج دانشجویی است

بهرام زاده: تمامی قیام کننده ها در مسیر احیای اسلام بسیجی نام دارند، خدامحوری و تقوای بسیجی، شاخص اصلی بسیج است.

خدامحوری و تقوا، شاخص اصلی تشکل بسیج دانشجویی است
به گزارش صبح قزوین به نقل از کیوسنا، مراسم تودیع و معرفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان با حضور مسئولین دانشگاهی و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان خدامحوری و تقوا را از مهمترین ویژگی های یک بسیجی دانست و اظهار داشت: بسیج یعنی عشق ورزیدن به اسلام و ایران و تمامی قیام کننده ها در مسیر احیای اسلام بسیجی نام دارند.
محمد بهرام زاده در بیان دیگر شاخصه های بسیج گفت: حضور در دایره ی تبعیت از ولایت و همگام بودن با مردم از ویژگی های دیگر افراد بسیجی است.
این مسئول با اشاره به مشکلات و سختی های موجود ابراز داشت: بسیجی جهت تحقق آرمان ها و اهداف خود و حضور مستمر در صحنه ی نظام عاشقانه خدمت می کند.
وی اضافه کرد: بسیجیان نظام جمهوری اسلامی بی هیچ شهرتی مشغول خدمت و فعالیت هستند.
بهرام زاده عشق را عامل اساسی خدمات بی شائبه ی بسیجیان خواند و عنوان کرد: عشق به وطن و خدمت رسانی به مردم از عوامل بی نام و نشان بودن بسیجیان کشور است؛ بدون وجود این عشق حضور درعرصه بسیج محال است.
رییس دانشگاه آزاد تاکستان تصریح کرد: کناره گیری از مردم و عدم ولایت پذیری عامل عدول فرد ار حوزه ی بسیج است.
این مسئول پیرامون عملکرد بسیج دانشگاه آزاد تاکستان بیان کرد: بسیج دانشگاه اقدامات مثبت و مفیدی را در جهت رشد جایگاه بسیج در بین دانشجویان انجام داده است.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در این مراسم پیرامون بسیج دانشجویی و ویژگی های بسیجیان سخنرانی کرد و گفت: فعالیت و اقدامات بسیج دانشجویی در عرصه دانشگاه عاملی برای خنثی سازی دسیسه های دشمن بود.
مهدی برزگر ادامه داد: دشمن با هدف قرار دادن دانشگاه ها و مراکز علمی سعی در نفوذ به آن و سست کردن ارزش های دانشجویان و متزلزل ساختن نظام جمهوری اسلامی داشت اما دانشجویان بسیجی با هدف قرار دادن آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان را خنثی می کنند.
وی در بیان ویژگی های بسیجیان تصریح کرد: دانشجویان بسیجی باید منطقی، تیزبین، مطالبه گر، با بصیرت باشندو وارد بازی های فریبکارانه ی سیاسی نشوند.
این مسئول در پایان با اشاره به شناسایی و تربیت اشخاص هم تراز انقلاب اسلامی اعلام کرد: یکی از مهم ترین وظایف بسیج در عرصه دانشگاه تربیت و شناسایی انسان های متخصص و متعهد انقلابی در کنار نیروهای دانشگاهی است.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان