۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین طی مراسمی از مستند فاخر مردان هور رونمایی شد
کد خبر: ۱۲۵۶۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رونمایی از مستند مردان هور؛

طی مراسمی از مستند فاخر مردان هور رونمایی شد

مستند تلويزيوني مردان هور دايره المعارف ۸ سال دفاع مقدس استان است که در ۷۲ قسمت ۳۰ دقيقه‌اي با موضوع دفاع مقدس در شبكه استاني سيماي مرکز قزوين تولید شد.

طی مراسمی از مستند فاخر مردان هور رونمایی شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط‌عمومي صدا و سيماي مركز قزوين، مستند تلويزيوني مردان هور دايره المعارف 8 سال دفاع مقدس استان است که در 72 قسمت 30 دقيقه‌اي با موضوع دفاع مقدس در شبكه استاني سيماي مرکز قزوين تولید شد.
استاندار قزوین در مراسم رونمایی این مستند با قدردانی از دست اندرکاران تولید مستند فاخر مردان هور گفت: با حضور جناب آقای صادقی جهانی در صداوسیمای مرکز قزوین تحول عظیمی در برنامه های رسانه استانی پدید آمده است که تولید برنامه های تلویزیونی فاخر از جمله مهمترین آنهاست.
mardane hor سردار آبنوش فرمانده ی سپاه صاحب الأمراستان هم در سخنانی با تجلیل از مقام والای شهدا و رزمندگان استان قزوین در دوران دفاع مقدس گفت: رشادتهای رزمندگان استان قزوین در 8 سال جنگ تحمیلی مکتوم بود که با اجماع اعضای کنگره ی سرداران شهید استان قرار شد مستند مردان هور این جانفشانی ها را بتصویر بکشد.
آقای صادقی جهانی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم مخاطب برنامه های مستند را گروههای فرهیخته و پرسشگر دانست و گفت: این گروه ها افرادی هستند که کنشگر اجتماعی محسوب می شوند بنابراین تولید برنامه های مستند غالباً سخت از برنامه های دیگر است.
درپایان این مراسم ضمن رونمایی از مستند مردان هور از استاندار، فرمانده ی سپاه صاحب الأمر استان و مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین و عوامل تولید این مستند تجلیل شد.
mardane hor 4 مستندات برنامه ی تلویزیونی «مردان هور» با کمک 800 پژوهشگر جمع آوری شد که بهره گیری از 10 هزار حلقه فیلم آرشیوی و 50 هزار قطعه عکس و وصیت نامه شهدا از جمله مهمترین بخش های این مستندات محسوب می شود.
برای ضبط مستند تلویزیونی «مردان هور» گروه تولید این مستند در مناطق عملياتي جنوب، اهواز، كردستان و قزوين استقرار یافته و بخش های مختلف این برنامه را تهیه و تولید کردند.
مستند تلویزیونی «مردان هور» به تهیه کنندگی سید سعید سید زاده و کارگردانی فرهاد مختاری در طبقه «ب» با همکاری سپاه صاحب الأمراستان و استانداری در صداوسیمای مرکز قزوین تولید شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان