۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین مصدومان جيپ واژگون شده در مسیرهای فرعی جاده رشت ـ قزوین نجات یافتند
کد خبر: ۱۲۲۱۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

با همکاری اورژانس و هلال احمر؛

مصدومان جيپ واژگون شده در مسیرهای فرعی جاده رشت ـ قزوین نجات یافتند

با همکاری امدادگران اورژانس و هلال احمر قزوین، چهار مصدوم سانحه واژگونی یک دستگاه جيپ در جاده روستایی خرزان ـ قره دولو در محور قدیم رشت ـ قزوین نجات یافتند.

مصدومان جيپ واژگون شده در مسیرهای فرعی جاده رشت ـ قزوین نجات یافتند
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه که روز 29 شهریور 1392 در اثر تيراندازي افراد ناشناس به وجود آمد، آمبولانس پايگاه اورژانس كوهين به محل اعزام شد و با توجه به فاصله 20 كيلومتري پايگاه تا محل حادثه، امدادگران در زمان 35 دقیقه به مصدومان رسیدند.

مطابق این خبر با توجه به صعب العبور بودن جاده و چون آمبولانس اورژانس قادر نبود به صحنه حادثه برسد، امدادگران هلال احمر و پايگاه اورژانس آقابابا نیز به محل اعزام شده بودند که امدادگران هلال احمر، پس از تلاش دو ساعته، موفق شدند مصدومان را از درون خودرو بیرون آورده و تحویل نیروهای اورژانس بدهند.
امدادگران اورژانس نیز بلافاصله اقدام های اوليه درماني را برای مصدومان انجام داده و آنان را به مرکز آموزشی ـ درمانی شهيد رجايي قزوين منتقل کردند.

شایان ذکر است، در این حادثه که راننده جیپ برای جلوگیری از برخورد گلوله با اتومبیل، انحراف مسیر ناگهانی داده بود، با سقوط به درّه، متأسفانه دو نفر در همان لحظات اولیه جان باختند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان