۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین آمریکا و صهیونیست هیچ گاه از شکست هایشان تجربه نمی گیرند/ آمریکا در نزد ملت ها منفورتر از پیش خواهد شد
کد خبر: ۱۰۹۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

امام جمعه اقبالیه:

آمریکا و صهیونیست هیچ گاه از شکست هایشان تجربه نمی گیرند/ آمریکا در نزد ملت ها منفورتر از پیش خواهد شد

حجت الاسلام فاطمیان: استکبار جهانی یعنی آمریکا و صهیونیست و هم پیمانانشان،برای ملت ها حتی به اندازه پشه ای نیز ارزشی قائل نیستند و از شکست هایشان نیز هیچ گاه تجربه نمی گیرند.

آمریکا و صهیونیست هیچ گاه از شکست هایشان تجربه نمی گیرند/ آمریکا در نزد ملت ها منفورتر از پیش خواهد شد
به گزارش صبح قزوین، حجت الاسلام فاطمیان خطیب نمازجمعه شهر اقبالیه در خطبه های این هفته با دعوت مردم به تقوای الهی، اظهارکرد: هفته ای که درپیش داریم هفته کرامت است که آغاز این هفته ولادت حضرت معصومه(س) که روزدختر نامگذاری شده، می باشد.
وی ادامه داد: امام جواد(ع) در خصوص حضرت معصومه(س) می فرمایند: هرکس عمه ام را در قم زیارت کند اهل بهشت است.
حجت الاسلام فاطمیان با اشاره به آغازهفته حج عنوان کرد: باید افرادی که به این سفر معنوی پر فضیلت مشرف می شوند به مسائل مالی خود نیز توجه نمایند تا حج مقبولی داشته باشند.
وی در خصوص قیام 17 شهریور گفت: قیام خونین 17 شهریور که در اتفاق افتاد و به جمعه سیاه معروف است که امام خمینی(ره) این روز را ایام الله نامیدند ایامی که انسان سازاند و به گفته حضرت امام 17 شهریور عبرتی برای تروریست های کوردل می باشد.
وی با اشاره به سالروز وفات آیت الله طالقانی و شهادت آیت الله مدنی اظهار کرد: آیت اله طالقانی زبان افشاگری داشت و تحت شکنجه های قرون وسطایی رژیم شاهنشاهی قرار گرفت.
امام جمعه شهر اقبالیه ادامه داد: آیت الله مدنی نیز دومین شهید محراب است که توسط منافقین کوردل به شهادت رسید.
وی با اشاره به حمله هواپیمای مسافربری به برج های دوقلو نیویورک، گفت: این حادثه ساختگی بهانه ای برای حمله به عراق و تحت سلطه قراردادن خاورمیانه جدید بو چرا که 4 هزار کارمند صهیونیستی در روز حادثه اصلا در این مکان حضور نداشتند.
حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: برای استکبار جهانی یعنی آمریکا و صهیونیت و هم پیمانانش ملت ها حتی  به اندازه پشه ای نیز ارزشی ندارند و از شکست هایشان نیز هیچ گاه تجربه  نمی گیرند.
وی اذعان داشت: آمریکا سوریه را تهدید کرده که به 50 نقطه سوریه با همراهی کشور های مثل فرانسه، لایک ترکیه، عربستان، حمله موشکی کند.
خطیب نمازجمعه شهر اقبالیه اضافه کرد: اما آمریکا همانطوری که در عراق، ایران شکست خورد دوباره  در سوریه نیزشکست خواهد خورد و در نزد همه ملت ها حتی ملت خود، منفورتر از پیش خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان