۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین اگر می خواهیم در نظام جمهوری اسلامی کار کنیم باید کار ما مبتنی بر دین باشد
کد خبر: ۱۰۵۶۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرستان البرز:

اگر می خواهیم در نظام جمهوری اسلامی کار کنیم باید کار ما مبتنی بر دین باشد

حسن پور: کار مبتنی بر قوانین همان کار معمولی و عمومی است ولی اگر می خواهیم در نظام جمهوری اسلامی کار کنیم باید کار ما مبتنی بر دین باشد و نیز اگر می خواهیم الگو باشیم و یا به عنوان یک کارمند نمونه شناخته شویم باید عامل به دین باشیم.

اگر می خواهیم در نظام جمهوری اسلامی کار کنیم باید کار ما مبتنی بر دین باشد
به گزارش صبح قزوین به نقل از رهرو، حسن پور، فرماندار شهرستان البرز در همایش گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندان و شهدای کارمند که صبح دیروز در سالن شهید آوینی آتش نشانی شهر الوند برگزار شد گفت: کارمند بسیجی ویژگی هایی دارد و باید فراتر از یک کارمند بینش داشته باشد و علاوه بر انجام وظایف باید رفتار و اخلاقش مناسب با روحیه بسیج گونه باشد.
وی اخلاق مداری و دین مداری را مهم ترین شاخصه های بسیج کاروندی دانست و تأکید کرد: کار مبتنی بر قوانین همان کار معمولی و عمومی است ولی اگر می خواهیم در نظام جمهوری اسلامی کار کنیم باید کار ما مبتنی بر دین باشد و نیز اگر می خواهیم الگو باشیم و یا به عنوان یک کارمند نمونه شناخته شویم باید عامل به دین باشیم.
فرماندار شهرستان البرز در ادامه با بیان اینکه در دنیای امروز باید از اتفاقات زمان خود آگاه بود افزود: اگر زمانی رزمندگان ما به این نتیجه رسیدند که اقدام صحیح این است که به جنگ برویم به سبب این بود که از زمان خود آگاه بودند و می خواستند که ما هم به زمان خود آگاه باشیم.
وی درادامه افزود: ویژگی یک کارمند بسیجی که سرباز امام زمان(عج) می باشد این است که مطیع امر رهبری است و لذا مدیران ما باید از آنها الگو بگیرند و در امر دین و انجام وظایف خود جلوتر از بقیه باشند که امید است همین امر باعث شود تا بر اعتقادات مردم بیفزاییم.
حسن پور در پایان با در نظر گرفتن ضرورت اهمیت وقت شناسی و اخلاق بیان کرد: ویژگی اصلی یک کارمند و مسئول نمونه رعایت نظم و اخلاق می باشد و بنده امروز خوشحالم مسئولین ما به این امر توجه می کنند و امروز در این همایش شاهد این هستیم که مسئولین قبل از میهمانان حضور دارند.
حجت الاسلام طهماسبی: هدف اصلی بسیج، معنا بخشیدن به روح کارهاست.
در ادامه این همایش حجت الاسلام طهماسبی سخنانی را با توجه به آیات و روایات در رابطه ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت الهی به دست ایشان تصریح کرد: قرن هاست ما این دعا را می خوانیم که پروردگارا ما می خواهیم یک دولت کریمه داشته باشیم و این دولت همان دولت امام زمان(عج) است و دولت انقلاب اسلامی پیش مرگ آن دولت کریمه است.
وی در ادامه با در نظر گرفتن روز بسیج بیان کرد: بسیج برای ایجاد القاب و پست ها نیست بلکه برای معنی دادن به روح امور است و باید دانست آنچه که باقی خواهد ماند معنویت است و دیگر چیزها نابود شدنی است.
امام جمعه شهر الوند در پایان اظهار داشت: وقتی شهیدی نقش بر زمین می شود خداوند به اولیا و خانواده او می فرماید که من جانشین شهید تو در خانواده هستم فلذا شهادت ضد اسارت اس و به همین خاطر ما اسرا را را آزادگان خطاب می کنیم ولی وظیفه ما در ادامه راه شهیدان انجام وظیفه و تکلیف الهی با محوریت نتیجه است.
- لازم به ذکر است در پایان این همایش از مدیران نمونه شهرستان البرز تقدیر شد و لوحی به رسم یادبود به دست پدر شهید احمدی روشن به آنها اهدا گردید.
انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان