۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین کشف نیم کیلو گرم هروئین و دستگیری ۷ نفر متهم در حوزه قضایی البرز
کد خبر: ۱۰۴۵۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب البرز خبر داد:

کشف نیم کیلو گرم هروئین و دستگیری ۷ نفر متهم در حوزه قضایی البرز

جلالی: دادستانی هیچ گونه اغماض و مسامحه ای در برخورد با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی ندارد و آمادگی خود را برای اجرای احکام قاطع این دسته از مجرمین اعلام می نماید.

کشف نیم کیلو گرم هروئین و دستگیری ۷ نفر متهم در حوزه قضایی البرز
به گزارش صبح قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، در تاریخ چهارم شهریور سالجاری برابر اقدام مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز و هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان مقدار تقریبی 500 گرم هروئین از قاچاقچیان مواد مخدر کشف گردید .
در این رابطه تعدادی از مرتبطین ( خریداران و فروشندگان مواد مخدر ) شناسایی و تعداد 7 متهم در این خصوص دستگیر و بازداشت گردیدند.
دادستان عمومی و انقلاب البرز در این رابطه احد از قضات آن دادسرا را بصورت ویژه، مامور به رسیدگی به پرونده ، در محل پلیس مبارزه با مواد مخدر نموده و اعلام داشت : دادستانی هیچ گونه اغماض و مسامحه ای در برخورد با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی ندارد و آمادگی خود را برای اجرای احکام قاطع این دسته از مجرمین اعلام می نماید.
جلالی با اشاره باینکه معمولا مجرمین با سنجیدن سود و زیان عملی که مرتکب می شوند ، دست به ارتکاب جرم می زنند ، تصریح نمود : دستگاه قضایی در صدد آن است که هزینه های ارتکاب جرم را برای مجرمین بالا برده تا حتی فکر ارتکاب چنین جرایمی نیز به ذهن اشخاص متخلف خطور ننماید.
رئیس ضابطین قضایی شهرستان البرز در پایان از عملکرد خوب و قاطع فرماندهی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان تقدیر و تشکر نموده و توجه جدی مسئولان انتظامی استان به تجهیز این نیرو را خواستار شد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان