۱۸/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۱ شنبه

صبح قزوین عزت و اقتدار امروز کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است
کد خبر: ۹۸۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

عزت و اقتدار امروز کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی همچنین پیشرفت و بالندگی کشور از دستاوردهای دفاع مقدس می‌باشد.

 عزت و اقتدار امروز کشور از دستاوردهای دفاع مقدس است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، نشست خبری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز در سالن جلسات حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استان قزوین برگزار شد.
ایوب رحیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در این نشست اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب راه‌های زیادی را برای مقابله با انقلاب اسلامی در پیش گرفتند که از همان روزهای نخست پیروزی شروع شد.
رحیمی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ایران نوپا بود قصد داشتند تا انقلاب را ریشه کن کنند اما با درایت رهبر کبیر انقلاب و جانفشانی جوانان این مرز و بوم هرگز نتوانستند به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.
وی اضافه کرد: این در شرایطی بود که کشور نیز از داخل با مشکلاتی مواجه بود اما با انسجام نیروی بسیج و دستور سپاه پاسداران در برابر حملات استکبار جهانی که توسط صدام حسین اجرا می‌شد ایستادگی خوبی صورت گرفت.
وی عنوان کرد: افتخارات امروز، بالندگی و پیشرفت کشور همچنین عزت و اقتدار در مجامع بین المللی مرهون ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود که اگر نبود پیروزی امروز حاصل نمی‌شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است که امروز سیاستمداران و برنامه ریزان کشور توانستند در صحنه‌های بین المللی به موفقیت‌های چشمگیری نائل آیند.
رحیمی تصریح کرد: مردم ایران در زمان جنگ تحمیلی با سربلندی از امتحان بیرون آمدند و استکبار جهانی فهمید که هرگز یارای مقابله با انقلاب ایران را ندارد زیرا مردم ایران درسشان را از مکتب امام حسین(ع) آموختند و آن را الگوی عمل خویش قرار دادند.
وی عنوان کرد: مردم ایران و مسئولان و سیاست مدارانی که امروز وارد صحنه شدند با تاسی به شهدا از آنها الگو برداری می‌کنند.
رحیمی بیان کرد: ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی و دلاور مردی‌های رزمندگان و ایثارگران باید به نسل امروز منتقل شود برای این منظور در هفته دفاع مقدس با برگزاری برنامه‌های مختلف تلاش می‌شود که آن روزها زنده نگه داشته شود.
وی اظهار کرد: ایران اسلامی دارای جایگاه ویژه‌ای در مجامع بین المللی است که از دستاوردهای دفاع مقدس می‌باشد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: متاسفانه شاهد هستیم که عده‌ای تحت عنوان دین در حال قتل و عام مردم بیگناه و مظلوم منطقه هستند و موجب آواره شدن انسان‌های بی شماری شده‌اند.
رحیمی تاکید کرد: باید مراقب بود تا فریب استکبار جهانی را نخوریم چرا که آنها خود در آرامش زندگی می‌کنند اما آسایش و آرامش مردم خاورمیانه را برهم زدند که از نقشه‌های شوم استکبار جهانی است.
وی در پایان خطاب به خبرنگاران حاضر در نشست گفت: در خبرها و نوشته‌های خود دقت کنید که مطالب شما مایه انسجام ملی و وحدت در کشور باشد.
انتهای پیام/7003










دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان