۲۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۸ یکشنبه

صبح قزوین بازدید میدانی از مدارس شهرستان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس
کد خبر: ۹۷۷۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

توسط فرماندار شهرستان البرز صورت گرفت؛

بازدید میدانی از مدارس شهرستان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس

فرماندار شهرستان البرز از مدارس شهرستان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس بازدید کرد.

بازدید میدانی از مدارس شهرستان در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، در آستانه بازگشایی مدارس و بررسی مشکلات زیرساختی و آموزشی مدارس سطح شهرستان، غلامرضا حسن پور فرماندار شهرستان البرز در جریان بازدید میدانی تعدادی از مدارس دولتی، غیرانتفاعی و هیئت امنایی شهرستان البرز با مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان البرز هدف از این بازدید را بررسی مسایل و مشکلات احتمالی مدارس در آستانه ماه مهر بیان کرد و گفت: در جهت ارائه راه حل مناسب و حل پاره ای از مشکلات زیر بنایی اعم از آسفالت مدارس، هوشمند سازی تلاش خواهیم کرد.
وی در ادامه افزود: کمک به آموزش و پرورش در واقع کمک به آینده سازان جامعه است و تعلیم و تربیت وظیفه همه ماست لذا باید در جهت ارتقاع کیفیت آموزشی و کمیت های زیر ساختی تلاش نمائیم.
در ادامه این بازدید فرماندار شهرستان البرز از دست اندرکاران بحث آموزش شهرستان خواست کرد در بحث تعلیم و تربیت وارد مسائل متفرقه نشده و تمام همیت و تلاش خود را در جهت ارتقا سطح علمی دانش آموزان بکار گیرند تا تحکیم بنای علمی، فرهنگی و اقتصادی کشور با دستان توانمند آینده سازان ایران اسلامی بنحو شایسته رقم بخورد.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان