۱۵/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۲۷ جمعه

صبح قزوین تفاهم نامه همكاري بين اداره كل محيط زيست قزوين و اداره كل منابع طبيعي امضا خواهد شد
کد خبر: ۹۰۴۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

علي فرهادي:

تفاهم نامه همكاري بين اداره كل محيط زيست قزوين و اداره كل منابع طبيعي امضا خواهد شد

طي انعقاد تفاهم‌نامه‌اي يگان‌هاي حفاظت اداره كل حفاظت محيط زيست و اداره كل منابع طيبعي استان قزوين همكاري‌ خواهند كرد.

تفاهم نامه همكاري بين اداره كل  محيط زيست قزوين و اداره كل منابع طبيعي امضا خواهد شد
به گزارش صبح قزوین به نقل از اداره روابط عمومي اداره كل حفاظت محيط زيست استان قزوين، علي فرهادي با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين همكاري‌ها در زمينه جلوگيري از تخلفات شكار و صيد، جلوگيري از تخريب و تصرف اراضي ملي، جلوگيري از تخريب منابع آبي و مهار آتش‌سوزي در عرصه‌هاي طبيعي خواهد بود.
مديركل حفاظت محيط زيست استان قزوين تصريح كرد: يگان‌هاي دو اداره كل ملزم شده‌اند در صورت نياز و درخواست كمك از سوي يكي از يگان‌ها، امكانات پشتيباني از جمله خودرو، وسايل اطفاء حريق و نيروي انساني فراهم نمايند.
فرهادي در ادامه يادآور شد: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غير قانوني و مغاير با ضوابط منابع طبيعي و محيط زيست توسط يگان‌هاي حفاظت، اقدامات پيشگيرانه از طريق هر يك از گروه‌ها معمول و بلافاصله به يگان مربوطه گزارش و همچنين هرگونه اخبار و اطلاعات مكتسبه در رابطه با تخلفاتي كه جزو شرح وظايف يگان حفاظت اداره ديگر مي‌باشد را بلافاصله به يگان حفاظت اداره مربوطه، اعلام نمايند.
ايشان همچنين برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي براي هر يك از يگان‌ها در راستاي آشنايي با شرح وظايف و نحوه عملكرد يكديگر و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي مشترك براي جوامع محلي و همياران طبيعت در زمينه حفظ تنوع زيستي را از ديگر مفاد اين تفاهم نامه همكاري ذكر كرد.
انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان