۱۳/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۶ دوشنبه

صبح قزوین دولت صلاحش در این است که بررسی برجام را به مجلس بدهد/آمریکا مانند سگ بی ادبی است که اگر فرار کنی دنبالت می آید
کد خبر: ۸۹۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آیت الله ممدوحی:

دولت صلاحش در این است که بررسی برجام را به مجلس بدهد/آمریکا مانند سگ بی ادبی است که اگر فرار کنی دنبالت می آید

عضو خبرگان رهبری در خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب درباره برسی برجام در مجلس گفت: مجلس یک مجلس مشاورتی است با سپردن برسی برجام به مجلس با این کار اطمیان مردم بیشتر می شود و صلاح دولت در این است.

 دولت صلاحش در این است که بررسی برجام را به مجلس بدهد/آمریکا مانند سگ بی ادبی است که اگر فرار کنی دنبالت می آید
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در جمع رئیس و اعضای خبرگان رهبری گفت: کنار گذاشتن مجلس از موضوع بررسی برجام کار درستی نیست زیرا مجلس یک مجلس مشاورتی است و کارش مشورت است از طرفی مجلس جایی تخصصی و امین مردم است دولت صلاحش در این است که بررسی برجام را به مجلس بدهد و با این کار اطمیان مردم بیشتر می شود.



نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان درخصوص پاسخ رسمی مسئولان به اظهارت مقامات آمریکایی اظهار داشت: آمریکا مانند یک سگ بی ادبی می ماند که اگر فرار بکنی دنبال شما می آید و اگر با چوب به سرآن زده شود فرار می کند.



آیت الله ممدوحی در مورد بخش دیگری از سخنان رهبری مبنی بر اینکه نباید فریب لبخند دشمن یا مساعدت کوتاه مدت او را خورد در ادامه افزود: وقتی دشمن بخواهد به یک کشوری نفوذ پیدا کند در ابتدا با لبخند وارد می شود نه با تیغ و چاقو قرآن می فرماید "وَ لا تَرْکَنُوا إِلَی الَّذینَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّکُمُ النَّارُ "یعنی با کسانی که ظالم هستند متمایل نشوید، آتش به سرت می بارد. این فرمایش قرآن که دارد به ما می گوید باید از ظالم دور بود و آن هم ظالم ستم کاری مانند آمریکا که خدایی ناکرده اگر رابطه ای با آمریکا باشد آتش آن دامن مردم را می گیرد.


انتهای پیام/7008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان