۱۷/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۳۰ جمعه

صبح قزوین خدمت به مردم بالاترین عبادت و مایه افتخار است
کد خبر: ۶۸۳۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۶/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

کفشدار زائران آستان قدس رضوی:

خدمت به مردم بالاترین عبادت و مایه افتخار است

خادم حرم مقدس رضوی اذعان داشت: مردم ما بهترین و ولایتمدار ترین مردم دنیا هستند که خدمت به این مردم شریف برای مسئولان و خدمتگزاران؛ بالاترین عبادات و مایه افتخار است.

 خدمت به مردم بالاترین عبادت و مایه افتخار است
به گزارش سرویس فرهنگی صبح قزوین ، ماشاء الله اسدالهی کفشدار زائران آستان قدس رضوی و از اعضای کاروان زیر سایه خورشید گفت: عشق و علاقه مردم به اهل بیت (علیهم السلام) قابل وصف نیست و تا انسان شاهد این عرض ارادت ها نباشد نمی تواند آنها را به زبان قلم و کلام بیان کند.

اسدالهی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم استان قزوین از پرچم بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) ابرازداشت: استقبال پرشور مردم انشاء الله زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) خواهد بود و امروز کاروان زیر سایه خورشید بجز کشور عزیزمان در ۱۵۰ نقطه جهان و حتی در میان برادران اهل تسنن حضور پیدا می کند.

وی افزود: مردم ایران در طول تاریخ و در سالهای دفاع مقدس ثابت کردند که نه تنها در راه ولایت ثابت قدم و استوار ایستاده اند، بلکه به شور و علاقه آنان نیز روز به روز افزوده شده است.

خادم حرم رضوی ضمن تمجید از استقبال خوب مردم روستای کمال آباد اذعان داشت: مردم ما بهترین و ولایتمدار ترین مردم دنیا هستند که خدمت به این مردم شریف برای مسئولان و خدمتگزاران؛ بالاترین عبادات و مایه افتخار است.

IMG_1803

اسدالهی آشنایی با فرهنگ رضوی، تبلیغ دین، فرهنگ زیارت از راه دور برای کسانی است که امکان سفر ندارند و احیاء امر امام معصوم(ع) را از اهداف کاروان زیر سایه خورشید عنوان کرد و ادامه داد: ما نباید منتظر حضور مردم در کنار حرم رضوی باشیم و به همین خاطر، خادمان امام رضا(ع) با عنایت و توجه خود حضرت، مأموریت دارند تا در بین مردم حضور یافته و ضمن ابلاغ سلام امام هشتم (ع) به عاشقان و شیفتگان ایشان، آنان را با فرهنگ رضوی آشنا کنند.

گفتنی است، حضورکاروان زیر سایه خورشید در روستای کمال آباد و شهر الوند، مورد استقبال باشکوه عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت قرار گرفت و این کاروان نیز صبح روز چهارشنبه در شهر محمدیه حضور پیدا خواهد کرد.




انتهای پیام/7008

منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان