۱۶/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۶/۲۹ پنج‌شنبه

صبح قزوین هدف اسيد پاشي خدشه‌دار کردن وجهه جمهوري اسلامي است
کد خبر: ۳۷۴۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان:

هدف اسيد پاشي خدشه‌دار کردن وجهه جمهوري اسلامي است

رمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان گفت: هيچ فکر و انگيزه‌اي از سوي افرادي که قصد دارند جمهوري اسلامي و اصفهان را ناامن نشان دهند به نتيجه نمي‌رسد.

هدف اسيد پاشي خدشه‌دار کردن وجهه جمهوري اسلامي است
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان با اشاره به اينکه سپاه و بسيج با تمام توان براي دستگيري اين فرد جاني و يا خاطيان اسيدپاشي‌هاي اخير، آماده همکاري با نيروي انتظامي هستند تا آرامش دوباره به شهر بازگردد، گفت:هيچ فکر و انگيزه‌اي از سوي افرادي که قصد دارند جمهوري اسلامي و اصفهان را ناامن نشان دهند به نتيجه نمي‌رسد.
به گزارش آريا، سردار غلامرضا سليماني، با اشاره به اينکه اصفهان، شهري مذهبي و انقلابي با مردمي هوشمند است، افزود:در حوادثي که به اين صورت رخ مي‌دهد، ذکاوت و هوشياري افراد جامعه در کنار پي گيري‌هاي مُجدانه مسوولان مي‌تواند کمک کننده باشد و جامعه را از بحران و التهاب دور نگه دارد.
سليماني گفت: سپاه و بسيج با تمام توان براي دستگيري اين فرد جاني و يا خاطيان اسيدپاشي‌هاي اخير، آماده کمک رساني و همکاري با نيروي انتظامي هستند تا اين جريان در کوتاه‌ترين زمان به نتيجه رسيده و آرامش دوباره به شهر بازگردد.
وي با بيان اينکه متاسفانه در روزهاي گذشته حادثه اسيدپاشي در اين شهر توسط افراد نا‌شناس و با علت نامعلوم باعث شده تا علاوه بر اينکه بانوان اصفهاني احساس نا‌امني کنند، وحشت در شهر حاکم شود اظهار داشت:اسيدپاشي‌هاي اخير اصفهان، خلاف شرع و اعتقادات اسلامي است که متاسفانه فضاي امن جامعه را تحت الشعاع خود قرار داده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان با اظهار تاسف از اين پيشامد، گفت:دراسلام، ارتکاب چنين امري مذموم است و از نظر انساني ارتکاب اين عمل جنايت محسوب مي‌شود و متاسفانه اين شهر انقلابي مورد هدف قرار گرفته است.
وي گفت:اين اتفاق با هدف خدشه دار شدن وجهه جمهوري اسلامي انجام شده است.
منبع: آریا انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان