۰۳/ربيع الآخر/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۱۵ یکشنبه

صبح قزوین عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ دندانشکن به اسرائیل بود
کد خبر: ۳۶۹۵۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۱۵ ساعت: ۷:۴۲ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان قزوین:

عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ دندانشکن به اسرائیل بود

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان قزوین گفت: پیام عملیات «وعده صادق۲» این بود که دشمنان تصور نکنند همیشه دنیا به نفع آنان رقم خواهد خورد بلکه اگر اراده محور مقاومت بر این باشد که پاسخ دندان‌شکنی بدهند، حتی با قدرت و شدت بیش‌تر تجاوزگری آنان را پاسخ خواهند داد.

عملیات «وعده صادق ۲» پاسخ دندانشکن به اسرائیل بود
محمدحسین شفیعی‌ها در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با اشاره به عملیات «وعده صادق2» اظهار کرد: به لطف و مدد خداوند این انتظاری که جامعه جهانی و مردم از جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به جنایات و تجاوزهای رژیم صهیونیستی داشت برآورده شد و سبب سرور جبهه مقاومت و مردم منطقه شد.
 
وی ادامه داد: همه دلسوختگان دنیا موشک‌باران تل‌‎آویو را از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مشاهده کردند، این اقدام برجسته و مستحکم جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران همه مظلومان دنیا را خوشحال کرد.
 
دبیر حزب موتلفه با بیان اینکه عملیات «وعده صادق2» بسیار سنگین و موفق‌ بود، تصریح کرد: عملیات «وعده صادق یک» راه را باز کرد تا این عملیات به خوبی انجام شود، حتی دشمن هم به بزرگی و موفق بودن عملیات وعده صادق اعتراف کرد و بعد از ساعتی پذیرفت که موشک‌های فراصوت ایران به اهداف خود اصابت کرده است.
 
وی تاکید کرد: این عملیات به حتم قدرت‌های ظالم جهانی که همواره حامی رژیم اشغالگر قدس و صهیونیزم جهانی بودند را به تفکر وامی‌دارد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را بالا برده است.
 
شفیعی‌ها ادامه داد: بعد از عملیات «وعده صادق2» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی‌تواند مانند گذشته عرض اندام کند، حجم فشاری که این عملیات به اسرائیل وارد کرده قطعا فعل و انفعلاتی را در این رژیم ایجاد خواهد کرد.
 
وی بیان کرد: پیام عملیات «وعده صادق2» این بود که دشمنان تصور نکنند همیشه دنیا به نفع آنان رقم خواهد خورد بلکه اگر اراده محور مقاومت بر این باشد که پاسخ دندان‌شکنی بدهند، حتی با قدرت و شدت بیشتر تجاوزگری آنان را پاسخ خواهند داد.
 
شهادت بهترین پاداش برای مجاهدت‌های سید حسن نصرالله بود
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به نقش بی‌بدیل سیدحسن نصرالله در محور مقاومت اظهار کرد: سید حسن نصرالله در طی چندین دوره رهبری حزب‌الله لبنان جدا از اینکه باعث استحکام ساختار حزب‌الله شد توانست آن را به یک نیروی غیرقابل حذف تبدیل کند.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار از سوی مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و برای تقویت محور مقاومت در فلسطین، یمن، لبنان و بخش‌های دیگر ماموریت داشت.
 
این کارشناس سیاسی استان قزوین بیان کرد: خدمات سیدحسن نصرالله برای تقویت و عمق بخشی به جریان محور مقاومت انکار نشدنی است، شهادت بهترین پاداش مجاهدت‌ها و مقاومت‌های او بود.
 
وی ادامه داد: به یقین روح او همچنان همراه جریان مقاومت خواهد بود، با رفتن شهید مقاومت آسیب نمی‌بیند بلکه نقاط قوت او تقویت خواهد شد تا ریشه مستکبران را از بین ببرد.

جنایات اسرائیل در سایه انفعال مجامع بین‌المللی
 
شفیعی‌ها با اشاره به بی‌تفاوتی سازمان‌های بین‌المللی به جنایات رژیم صهیونیستی اظهارکرد: واقعیت تلخی است که مناسبات و قواعد بین‌المللی که به ویژه بعد از جنگ جهانی دوم در قالب سازمان ملل و مجامع بین‌المللی شکل گرفته تمامش بر اساس اراده قدرت‌های استکبار و در راس آن آمریکایی است که در تمام ساختار و تاروپود نظام سیاسی‌اش صهیونیست‌ها حضور دارند.
 
وی تاکید کرد: در قبال جنایت‌های وحشیانه و ددمنشانه که از رژیم اشغالگر قدس در یک سال اخیر شاهد هستیم، هیچ اقدامی از سوی مجامع بین‌المللی اتفاق نمی‌افتد، وقتی ساختار یک نظام جهانی بر مبنای قدرت‌ها شکل گرفته، طبیعی است که در قبال جنایت‌ها سکوت کرده و یا حتی حمایت می‌کنند.
 
این کارشناس امور سیاسی بیان کرد: امیدی به سازمان‌های بین‌المللی نیست، جهان باید به سمت نظم جدیدی حرکت کند که برخواسته از اراده آزادی‌خواهان است، باید نقاط فساد نظمی کنونی جهان را مشخص کرد تا بتوان اگر متجاوزی در دنیا پیدا شد که می‌خواهد از حد خودش تجاوز کند با او مقابله شود و در مقابل نظام جدیدی که شکل گرفته پاسخگو باشد.
 
وی افزود: به هیچ عنوان نمی‌توان به وضعیت سازمان‌های بین‌المللی امیدوار بود، وضعیت موجود برآمده از اراده صهیونیست جهانی است، چرا که به راحتی کشتار کرده و نسل‌کشی می‌کند کودکان و زنان بی‌گناه را به بدترین جنایات به شهادت می‌رساند و می‌رود در پشت تریبون سازمان ملل سخنرانی می‌کند و از جنایات خود دفاع می‌کند.
 
نظم نوین جهانی باید برخواسته از اراده آزادی‌خواهان باشد
 
شفیعی‌ها بیان کرد: اگر دنیا می‌خواهد از این منجلابی که درآن قرار گرفته خارج شود، باید هرچه زودتر نظم جدید بین‌المللی را که بر خواسته از نگاه آزادی‌خواهان را شکل دهند.
 
وی یادآور شد: مسلمانان بخش عمده‌ای از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، این دو میلیارد جمعیت می‌تواند حقانیت خود را به اثبات برساند.
 
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین بیان کرد: آنچه که از مصلحان اجتماعی  در طول تاریخ معاصر به ویژه بعد از وقوع انقلاب اسلامی توسط امام راحل به آن تاکید شده مسئله وحدت است.
 
شفیعی‌ها در پایان گفت: امروز پرچمدار این وحدت مقام معظم رهبری است و تاکید فراوان ایشان بر وحدت مسلمانان و ایجاد امت واحده اسلامی موید این نکته است که ما جز در سایه وحدت نمی‌توانیم حق خود را از دنیای استکباری بگیریم و کاری انجام دهیم.
 
انتهای خبر/2001
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان