۲۵/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۷ شنبه

صبح قزوین ۱۳ مصدوم و ۲ فوتی در تصادف زنجیره‌ای قزوین
کد خبر: ۳۶۹۴۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۷ ساعت: ۱۱:۵۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس اورژانس استان قزوین خبر داد:

۱۳مصدوم و ۲ فوتی در تصادف زنجیره‌ای قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین از وقوع تصادف زنجیره‌ای در مسیر قزوین به تهران خبر داد.

۱۳ مصدوم و ۲ فوتی در تصادف زنجیره‌ای قزوین
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، یوسف اکبری از وقوع حادثه تصادف زنجیره‌ای در مسیر قزوین به تهران ورودی بلوار نوروزیان قزوین خبر داد که به مصدوم شدن ۱۳ نفر و فوت دو نفر انجامید.

وی افزود: این حادثه ناگوار در ساعت ۰۲:۲۰ بامداد رخ داد که بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به سرعت وارد عمل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین افزود: از مجموع ۱۳ مصدوم، ۱۱ نفر به سرعت توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان رجایی منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند و متأسفانه یک نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده در محل حادثه، و یک مصدوم دیگر در بیمارستان جان خود را از دست داد.

اکبری با تأکید بر هماهنگی سریع و موثر تیم‌های امدادی اظهار کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های مینودر، پردیس، فردوسی، رازی، آزادگان و همچنین هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تیم‌های اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه و تثبیت وضعیت مصدومان، آنها را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی گفت: این حادثه بار دیگر اهمیت رعایت اصول ایمنی و سرعت عمل در رسیدگی به مجروحان را به ما یادآور شد و اورژانس پیش بیمارستانی به همراه سایر نهادهای امدادی همواره آماده هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات درمانی و نجات‌بخشی را به هموطنان ارائه دهند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با آموزش‌های بیش‌تر و تلاش‌های مداوم برای ارتقاء ایمنی در جاده‌ها، شاهد کاهش چنین حوادث ناگواری باشیم.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان