۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین حملات وحشیانه به لبنان نشان‌دهنده استیصال اسرائیل است
کد خبر: ۳۶۹۴۴۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۴ ساعت: ۱۳:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو هیات علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره):

حملات وحشیانه به لبنان نشان‌دهنده استیصال اسرائیل است

عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: قطعا انسجام‌ نیروهای مقاومت به ویژه در لبنان و غزه به استیصال بیشتر این رژیم غاصب و کودک‌کش خواهد افزود.

حملات وحشیانه به لبنان نشان‌دهنده استیصال اسرائیل است
وحید رنجبر حیدری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، اظهار کرد: هم‌زمان با سالگرد طوفان الاقصی و موفقیت نیروهای مقاومت فلسطینی در وارد نمودن ضربه مهلک به ساختار سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی با واکنش دیوانه‌وار این رژیم در حمله به مناطق مسکونی غزه و رفح بوده‌ایم که بیانگر استیصال حاکمان این رژیم به ویژه نخست‌وزیر آن است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی بنابر دلایل متعددی جایگاه و ثبات خویش را در وضعیت شکننده‌ای می‌بیند لذا برای ادامه حیات دست به حملات شدید به جریان مقاومت به عنوان مهم‌ترین دشمن استراتژیک و ذاتی خویش اعم از فلسطین و لبنان زده است.

 عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) ادامه داد: انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا به عنوان یک متغیر مهم برای ادامه جاه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی، از آنجایی اهمیت می‌یابد که طی چهار سال حکمرانی دولت بایدن، میزان حمایت از جاه‌طلبی و اقدامات وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین نسبت به دولت ترامپ، کم‌تر بوده و به ویژه طی یک سال اخیر، بارها رژیم صهیونستی مورد نکوهش قرار گرفته است به گونه‌ای که نتانیاهو خود را در سخت‌ترین شرایط دانسته و امید دارد با پیروژی ترامپ حمایت حداکثری دولت جمهوری‌خواه آمریکا را به دست بیاورد. 
 
این استاد اضافه کرد: اما پس از حمله طوفان الاقصی تاکنون، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فشارهای گسترده داخلی به ویژه از سوی خانواده اسرای صهیونیست جهت تفاهم و قرارداد برای مبادله اسرا با مقاومت فلسطین به جای ادامه جنگ مواجه بوده است که این مهم امکان اجماع ملی در حمایت از اقدامات وحشیانه اخیر این رژیم را سلب نموده و حتی شاهد افزایش موج مهاجرت ساکنان یهودی به سایر نقاط جهان می‌باشیم. 
 
حیدری رنجبر تاکید کرد: انسجام‌یابی جریان مقاومت و حمایت افکار عمومی در کشورهای مختلف، موج جدید و بی‌سابقه‌ای را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ایجاد کرده، به گونه ای که بسیاری از دولت‌هایی که با قراردادهای مختلف درصدد نزدیکی و ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی بوده‌اند نیز در سیاست‌های خویش حتی به صورت موقتی، تجدیدنظر نموده‌اند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: قطعاً انسجام‌یابی نیروهای مقاومت به ویژه در لبنان و غزه به استیصال بیش‌تر این رژیم غاصب و کودک‌کُش خواهد افزود.
 
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی بنا بر ماهیت و مانیفست خویش، مجبور است جهت فرار از شرایط سخت جاری تاکتیک برون‌افکنی را پیشه سازد و با حملات نظامی و تروریستی در سرزمین‌های مجاور اعم از فلسطین و لبنان، دامنه تجاوز و آتش افروزی را به عمق خاورمیانه نیز بکشاند تا ضمن اثرگذاری بر انتخابات آتی آمریکا، با ایجاد وحشت و ترور، جامعه جهانی را مغلوب خویش نماید.
 
استاد علوم سیاسی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در پایان مطرح کرد: بی‌شک مدیریت شرایط کنونی توسط جریان مقاومت با حمایت کشورهای اسلامی، برگ زرینی در تاریخ سیاسی جهان اسلامی رقم خواهد زد که مورد ارزیابی آیندگان خواهد بود. 
 
انتهای خبر/۲۰۰۵

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان