۲۲/ربيع الأول/۱۴۴۶

-

۱۴۰۳/۰۷/۰۴ چهارشنبه

صبح قزوین توزیع ۵۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط جهادگران قزوینی
کد خبر: ۳۶۹۴۴۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۳/۷/۴ ساعت: ۹:۴۷ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد:

توزیع ۵۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط جهادگران قزوینی

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین از توزیع ۵۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط گروه‌های جهادی بسیج محلات و دانش‌آموزی در بین دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان قزوین خبر داد.

توزیع ۵۶۰۰ بسته لوازم‌التحریر توسط جهادگران قزوینی
به گزارش حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان قزوین، مهدی صادق‌پور با اشاره به برگزاری پویش «برای آینده‌سازان» که به منظور کمک به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تشکیل شده است، اظهار کرد: این پویش در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم‌برخوردار برگزار شده و امیدواریم اهدای این بسته‌های لوازم‌التحریر بستر ساز ادامه تحصیل و افتخارآفرینی این دانش‌آموزان برای ایران اسلامی شود.

مسئول بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی بسته‌های لوازم‌التحریر 3 میلیارد و 354 میلیون تومان است، بیان کرد: در این پویش دانش‌آموزان کم‌برخوردار توسط گروه‌های جهادی بسیج در محلات و واحدهای دانش‌آموزی به نحوی که عزت آن‌ها حفظ شود شناسایی شده‌اند و بسته‌های لوازم‌التحریر تحویل آنان شده است.

این مسئول به طرح «شهید عجمیان» نیز اشاره کرد و گفت: ۱۴۷ مدرسه در سراسر استان قزوین توسط گروه‌های جهادی رنگ‌آمیزی، تعمیر و بازسازی شده که این اقدام جهادی فضایی شاد و مناسب تحصیل و آموزش را برای دانش‌آموزان رقم خواهد زد.

انتهای خبر/ 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان